Accepterad Darius | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Darius

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
3
Användarnamn: Darius

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198420766817/

Vad är ditt discord namn? AllGreen#2507

Vad är ditt Hex-ID? 11000011b72b061

Hur gammal är du? 15

Berätta om din karaktär. Kommer från Grekland från ett väldigt fattigt ställe men lyckades samla ihop pengar för att åka till USA för att försöka förfölja sin dröm som professionell basketspelare. Han bodde där helt själv hos en värdfamilj och han fick flera universitets offer. Han valde en skola, men i ett av hans sista games så skada han sig och det var efter de insåg att han aldrig skulle få spela igen detta ledde till depression men han ville senare istället gå för sin andra hobby som är bilar. Han försöker nu leta ett jobb inom bilindustrin. Han är 21 år och är en väldigt snäll kille som ibland kan ställa till med bus.

Varför ska just du bli whitelistad? Roliga och unika scenarion och nu när corona är här har jag mycket fritid vilket kommer gör att jag kommer var väldigt aktiv. Jag kommer även att Lyssna och läsa reglerna då jag hållit på med detta under en liten längre tid så jag är ganska seriös med rp!

Hur många timmar har du på FiveM? Har gjort ett nytt konto för förra krånglade men på förra hade jag ca 50 timmar.

Senast ändrad:
Tillbaka