Accepterad Dariszzgod | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dariszzgod

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199570780268/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ffe806c

Vad är din discord tagg? dariszzgod.

Vem var det som bannade dig? ICE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bild_2024-12-11_194929296.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig eftersom jag gjorde terrordåd , sköt mot andra och tillslut gick med wombat med andra i yakuza. Det var ett extremt idiotiskt beslut av mig. Men droppet kom när allt flera personer ägnade sig för att ta ner yakuza. Darför trodde jag att vi i yakuza skulle få en bättre framtid i en annan server. Men jag var så upptagen i min egna beaktning att jag inte kunde se att vi var en av dem mest uppskattade gängen i unive . Hade jag kunnat ta tillbaka tiden så hade jag absolut inte gjort om detta misstag. Jag har beslutsångest sen jag blev bannad, jag kände så många i unive och kan inte spela med dem på grund av mitt dumma beslut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var vi i yakuza känt en stor motgång och fall på fall av exkluderingar och när tiden var kommen och vi gemensamt beslutat oss att lämna servern så bestämde jag mig att gå in i servern en sista gång. Det var då jag körde runt med bilen och mötte på en snut. Scenariot blev utdraget och jag valde istället att ta fram pistolen och skjuta honom. Osen lämna servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och det finns inget att rättfärdiga eller förklara. Jag kommer inte sitta och försöka argumentera för det jag gjorde. Istället har jag förstått mitt misstag och ber om förlåtelse.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bannsen var små banns som jag lärt mig av. Dessa banns är även gamla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inleda med borde jag inte följt stormen och bytt server. Jag tror att det är lätt att vara missnöjd om man aldrig någonsin mötts utav riktigt orättvisa. Under den lilla stunden jag spelat wombat har jag förstått hur orättvis en server kan vara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig av min bann.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka