Accepterad Darinhussein05 | Ban överklagan[SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

💨sae

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199137183680

Ditt Hex-ID: 1100001462657c0

Vad är din discord tagg? Biggie Trops#5347

Vem var det som bannade dig? 9bit

Hur lång tid var din ban? 6 Dagar 23 timmar 57 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en biljakt med min kompis vi försökte ryma från polisen vi tog några gänvägar vi råka köra av ett berg och sen så typ sa vi aj aj och då sprang vi ner från berget och såg polisen och Jag hade respekt till polisen. Vi sa aj och jag är stum och det var det som var felet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel får jag börja springa ner från berget när jag va skada och det var jag som gjorde felet men polisen kunde fårtfarande ta mig till lars och varför det var för att jag hade kört när från ett berg och kanske tänka på det. Men jag gjorde det mesta felet och skulle tänka på det och höja min rp nivå. Jag försökte rp:a så bra jag kunde men sen blev jag bannad jag försökte säga ta mig tll lars och att jag hade ont jag fösökte helt enkelt höja rp nivån.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för och har fullförstöelste och har gjort mycket fel i servern och har tagit mycket lärdom av dom jag har blivit bannad 3 gånger för och har lärt mig så mycket av dom bannsen har lärt mig dom mesta reglerna från dom 3 bannsen jag har haft tidigare.Jag har blivit bannad för "suntförnuft vdm rdm"dom reglerna har jag lärt mig mycket av och det står dey på alla mina banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde gjora annorlunda som att inte gå ner från berget och stanna kvar i bilen och stanna i bilen och kanske stanna i bilen och kanske skriva /die eller nåt annat å inte gå ner från berget och sitta kvar i bilen och säga aj aj och stanna i bilen och låta polisen komma upp och ta oss och kanske komma ner och säga aj och typ tryka "u" när vi kom när.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mycket från min ban jag har lärt mig att inte powergama så där grovt ber om ursäkt ska inte hända igen och jag har även lärt mig att inte gå ner så där från berget.Har också lärt mig att om man kommer i en så grov crash så ska man skriva /die eller rp:a riktigt bra.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka