Nekad Darinhussein05 | Ban överklagan (ACHO)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

💨sae

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199137183680

Ditt Hex-ID: 1100001462657c0

Vad är din discord tagg? Daradin#5347

Vem var det som bannade dig? ~VεИi Vidi Vici

Hur lång tid var din ban? 13 dagar 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov fail rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för att jag skickade överfallslarm när de skrev /me tar bort radio

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var jag i polisstationen det kom några bilar och sa att det var skottlossning vi följde med de vi körde bakom de och de körde framför oss de börja åka sen stanna de bilen och drog fram ak 47 mot och då hoppade jag ur bilen räckte upp handen jag skickade överfallslarm och sa vad ska jag göra de stod där sen sa de hoppa in i bilen sen hoppa jag in bilen då gick jag in i bilen och så fort jag satt mig skickade jag ett överfallslarm sen gick jag in i discord för att kolla vad de skickade i polischatten sen när jag pratade i support sa de att de tog bort överfallslarmet men det visste inte jag lovar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban för att det var mitt fel att jag gick in discord och missade vad de hade skrevigt ber om ursäkt

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag körde som vanligt sen blev jag på körd och dog på det räckte sen körde killen iväg sen efter det så kom det en kille och lyfte mig med cykeln upp mig sen försvann killen tror att han blev bannad sen stängde jag av för orka ej spela sen när jag kommer in stod det failrp men de skrev att det inte var fel och att det var felaktig ban sa de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte gott in i discord och var aktiv mycket bättre jag ber om ursäkt kommer att aldrig att hända igen lovar nu menar jag det

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag mycket att inte gå in discord kunde gjort det senare borde vettat att man ändå inte ska skicka larm till polis bilen när man sitter i de bil men jag trodde att man fick skicka överfallslarm om man sitter i de bil men visste inte att de tog bort den men jag visste det sen när de visade videon men jag såg inte det förlåt!

Har du läst våra regler? Ja

sen kan ni förlåt mig kommer aldrig att hända igen nu menar jag det och är allvar när jag säger det för jag hade hög rp när jag var polis var aktiv och aldrig uttjänts

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka