Accepterad Darinhussein05 | Ansökan till Servervakt[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

💨sae

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? Darin

Ange ditt födelsedatum 16 Februari 2009

Vad heter du på discord? Biggie Trops#5347

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag vaknar runt antingen oftast runt 09:00 eller tidigare om det behövs, men ibland kan det hända att jag har haft en tuff dag så jag vaknar också 10-11:00. Jag börjar oftast spela runt 09:30 om jag inte har haft en tuff dag dagen innan, sedan kör jag från 09:30 till ungefär 15:00, under den perioden tar jag pauser såsom att äta och prata med familj lite. Sedan tar jag en längre paus i cirka 1 timme. När klockan är ungefär 16:00 eller 17:00 börjar jag spela och då kör jag till 20:30 och tar en timmes paus till 21:30 sedan kommer jag tillbaka vid 21:30 och avslutar dagen tills jag blir trött.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat Unive i cirka 8 månader men innan jag började spela har jag kollat på mycket YT när andra har kört och på det sättet har jag lärt mig ganska mycket och tyckt att det är en fantastiskt rolig server.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle försöka bidra med goda kunskaper och försöka hjälpa folk i servern så att den allmänna RP i servern ökas och blir bättre, eftersom det är oftast nya folk som inte vet hur man RP:ar och inte vet regler men det måste man acceptera för att man lär sig ju mer man spelar, de nya är ju nya för en anledning. Men jag som servervakt hade t.ex. sagt åt personer att inte göra vissa grejer som är fel men det jag hade gjort är att jag kommer inte prata OOC IG utan prata mig som verkligheten att en grej som de gör är fel.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill som sagt utvecklas själv som personer och lära mig nya saker så jag får mer kunskaper om vissa grejer, jag vill göra Unive en rolig och säker plattform att spela på så folk inte känner sig utanför bara för att de t.ex. inte är bra på att RP:a eller liknande.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag ska stoppa folk om de gör något fel eller om de bryter mot Community reglerna tillexempel som att köra på någon, då hade jag kontaktat Staffs och mods på momangen och ta personens ide så att de kan banna han i en period så att det inte fortsätter. För att om man låter sådana som inte följer reglerna fortsätta att lalla eller liknande så kommer servern påverkas negativt och det vill jag inte. Man ska försöka förbättra och utveckla servern för varje dag som går.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill just bli servervakt eftersom ja är ganska aktiv, har lärt mig alla regler och är villig att följa de för att fortsätta hålla denna servern bra. Jag gillar att få kritik om jag t.ex. gör något fel som servervakter så att jag kan utveckla mig och lära mig av misstagen som jag gör. Som person gillar jag att det ska vara ordning och reda det är just därför jag vill bli servervakt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill just bli servervakt eftersom ja är ganska aktiv, har lärt mig alla regler och är villig att följa de för att fortsätta hålla denna servern bra. Jag gillar att få kritik om jag t.ex. gör något fel som servervakter så att jag kan utveckla mig och lära mig av misstagen som jag gör. Som person gillar jag att det ska vara ordning och reda det är just därför jag vill bli servervakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag vill hjälpa andra genom att säga vad som är rätt och fel och hålla koll på hur folk sköter sig så man kan säga till staffs att kontakta personerna som missköter sig eller banna de så att man kan lära sig lite från det man gjorde fel.

Är du whitelistad på serven? Japp, jag är whitelistad i servern (medlem)

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, jag har blivit banad förut jag har lärt mig mycket från dom bansen. Jag har lärt mig mycket regler av dom bansen jag har gotigenom mycket i servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej inte för tillfället jag körde på en annan server men har vänt mig till Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka