Nekad darinecool | Ban överklagan | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurden4

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,927
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/darigillardarin

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199286752501/

Vad är din discord tagg? darin#3468

Vem var det som bannade dig? borenstam

Hur lång tid var din ban? perma bannad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: ocyqwe Anledning: Korruption inom yrke! Placerad av: Borenstam

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? därför jag var en korrupt polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. tog vapen från polisen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kan säga att det var allt mitt fel, jag gjorde en grej som var så dumt och idiotiskt. jag tänkte att om jag tog alla vapen då skulle ingen veta. jag ville ha vapen för att jag skulle leka coolt framför andra folk. men det var så dumt av mig därför att jag blev perma bannad från unive. och det var så dumt av mig att ta vapen från polisen. jag ville göra en över klagan därför att jag kan rpa på ett högt nivå och jag kan bidra med mycket andra grejer. jag ville säga förlåt till alla staffs och phillip att jag gjorde en så dåligt grej. när borenstam tog mig till support då erkände jag direkt att jag tog vapen från polisen, jag gav alla vapen tillbaka till borenstam. jag ber om så mycket ursäkt att jag gjorde det har respekt till alla staffs och ägare. snälla kan jag få en chans och vissa att jag kan rpa på ett högt nivå.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min förra ban var 2 eller 3 månader sen, jag körde med bilen i 200kmh i staden, och jag lärde mig att inte köra snabbt i staden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag har kunnat inte ta alla vapen och bli perma bannad men det var endå mitt fel att jag tog vapen från polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes jag har lärt mig så mycket om denna ban, om jag blir unbannad kan jag säga att jag kommer aldrig göra det igen. och jag har lärt mig att inte vara korrupt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka