Inaktuell darinecool | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurden4

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,927
Reaction score
28
Vad är ditt namn i verkligheten? Darin

Ditt discordnamn: Darin3468

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff bara för att jag vet hur rollen går till. Jag har mycket erfarenhet inom detta yrket och jag vill visa det för er. Jag är kompetent och jag är inte rädd att ta återgärder. Jag tycker att jag har spelat tillräcklig mycket unive och nu vill jag bli staff och hjälpa till med servern! Jag vet att jag kan hjälpa till med servern väldigt mycket. Jag är ingen person som gör Ingeting, jag försöker mitt bästa och jag hjälper till folk som behöver det.

Support är ett rum där man sitter och hjälper folk med olika grejer, som Tex att banna någon som har gjort regelbrott eller något annat, när man sitter och tar emot folk ska man ha en fin ton och man måste ha respekt

Jobb delen, man kollar igenom alla jobb och ser till att alla chefer är aktiva. Man måste också kolla genom chef ansökningar.

Krim ansvariga

Krim ansvariga ska ha kolla på de kriminella. Dem har ett ansvar så att Krim rpn ser bra ut och roligt.

Donation ansvariga, dem ska sitta i donation och ta emot folk som vill köpa grejer. Folk kan köpa import bilar eller något annat de vill ha.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara jätte aktiv, jag kommer prestera så mycket jag kan. Jag kommer vara aktiv alla dagar mellan 13 till till 1 på morgonen, men ibland kan det vara så att jag är ute. Men detta är mitt schema! Måndag 16 till 2) tisdag 17 till 02) onsdag) 13 till 9) torsdag 14 till 23) fredag 17 till 04) lördag 13 till 23) söndag 16 till 10

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i nästan 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff i många serverar och jag vet hur det går till. freeze (id)
/unfreeze (id)
/svban (id)
/ban (id)
/banhistory (id)
/kick (id)
/revive (id)
/goto (id)
/bring (id)
/unban (id)
/toggleid
/togglesteam?
/setjob (id) (jobb)
/dv
/sc de staff chatten ooc
/spec (id)
/sv de sv chatten ooc
/specoff (id)
/sqlban (id)
/sqlunban (id)
/tpm (id)
/who (id)
/trust (id)
/clearchat
/ooc
/announce
/sqlbanoffline
/giveitem (id) (item) bara mod+ som kan
/openpanel
/v (spawn id på bilen)
/pm (id)
/spawnped
/spawnobject
/givemoney (id)
/slay(id) Dödar personen med det id
/addkey
/svban, den bannar i en timme

Jag kan mycket mer men orkar it skriva allt

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Naj

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka