Accepterad darinecool | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurden4

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,927
Reaction score
28
Vad är ditt namn i verkligheten? Darin

Vad heter du på discord? darin#3468

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? De första som fick mig ansöka till Medlemskap ansvarig var att kunna hjälpa nya spelare som vill ha medlems rollen. Som MA vill jag träffa nya personer och hjälpa till folk som behöver hjälp! Jag tycker om denna roll därför att jag kan mycket om grundreglerna. Mitt mål inom MA är att hjälpa till folk som vill bli medlem.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig som MA! Jag tycker att jag är en bra person för denna roll, jag kan alla grundregler utan någon problem. Jag vill se till att alla ska ha en hög rp nivå samt att de ska kunna alla grundregler. Som MA ska jag ta intervjuer och specca runt så att ingen gör regelbrott. Jag vill underlätta för staffs så att de behöver inte ta tid åt intervjuer!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag ska alltid bemöta människor med respekt, Jag ska ha en fin röst där de kan höra mig högt o tydligt. Jag ska vara chill som möjligt så att personen blir inte stressat under intervjuen. Om någon blir uppkäftig ska jag vara lugn och försöka säga åt dem vara snäll och trevlig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som MA ska jag ha koll så att alla som tar intervju med mig ska kunna alla regler som står på forumet. jag ska försöka hjälpa folk med reglerna så att de får inte indragen eller ban. Jag vill att alla som får medlems rollen ska lyckas med rp!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? kraven alla medlemar ska ha är att de ska kunna alla reglerna på forumet. Jag vill att alla som vill bli medlem ska kunna veta alla grundreglerna samt att de ska bidra med ett högt rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? mitt ansvar som MA är att jag ska hjälpa till folk som vill bli medlem, Jag ska också ta ansvar på folk som lallar. Dem som lallar ska få bann eller indragen Medlemskap!

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 16:00-21:00 Tisdag 15:00-20:00: Onsdag 17:00-21:00: Torsdag 16:00-20:00: Fredag 15:00-17:00: Lördag 18:00-00:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är inte rädd att ta återgärder. :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka