Nekad darindrac01 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

darindrac01

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? darin

Vad är ditt discord namn? dhn_10

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär heter darin darico och han kallas för Draco i gatan, Draco är 20 år gammal och har en bror som heter costa och de är grov kriminella tillsammans. under barndomen så hade inte vi det så bra då vi hade en väldig våldsam pappa, vår pappa hade alkohol problem. draco är väldigt generös och han ger mycket kärlek till sina grabbar, jag kan även vara väldigt aggresiv. jag har en gymnasieutbildning men jag och min bror valde att ta en annan väg i livet. darin har intresse för bilar och att vara med vänner på fritid

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag sprider inte hat i servern och jag rapporterar varje person som inte följer spelregler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario måste vara fascinerande för både de som förlorar och de som vinner. Bara det faktum att man förlorar inte behöver göra det tråkigt eftersom det inte skulle vara lika roligt om motparten skulle vinna. För att illustrera, om jag skulle sätta mig i en situation där jag kör in i något eller helt enkelt låta dem hålla fast vid mig för att de ska ha det roligt med historien.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag förstår reglerna. god ton mot användare. diskret som kriminell. man ska inte blanda in polisen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har bidragit i andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer vara aktiv rätt ofta

Nekad.
Utveckla svaret på fråga 4. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka