Accepterad Darin Ji | Medlem ansökning (IbbeJi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Darin Ji

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Darin

Vad är ditt discord namn? Xatar#6194

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Darin ji och han är 23 år gammal. Han är uppvuxen i Kurdistan och fick ta gummibåten till Unive då det var krig i kurdistan. Hans farsa fick inte följa med sin familj för hann var en haskar ( soldat) och fick kriga för landet. Darin ji har tappat kontakten med sin farsa och vet inte om han fortfarande lever eller inte. Han är intresserad i bilar och vill gärna jobba som mekaniker. Han är en väldig snäll kille och vill hitta nya vänner. Han har tidigare varit chef i meko och han gjorde det väldigt bra men nu så vill han utforska och hitta en ny liv. Han har levt väldigt tufft i kurdistan och de var inte rika. Hans dröm är att bli rik och överraska sin morsa med allt hon vill ha. De ska leva livet ut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mycket till servern jag har spelat fivem tidigare vart båda lite alla möjliga yrken och vet hur man spelar man kör för skoj skulle alla ha roligt ingen ska vara utanför jag skulle bidra med att jag kommer positivt på servern alltid ställa upp om det behövs och jag vill att alla ska ha det roligt jag spelar för att ha roligt skaffa nya vänner och se till så alla andra mår bra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda motpartnerna ska ha roligt i scenarion alltså du ska inte bara ha kul utom båda ska de roligt och man ska inte bara gå för vinst man ska låta också dem andra vina inte bara du.

Hur hittade du Unive? Mina vänner körde så ville testa på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka