Nekad Darin Ji | Chef-jobb ansökan [Danix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Darin Ji

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Meko chef

Vad heter du IRL? Darin

Vad heter du på discord? Xatar#6194

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive i 2 år nu

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mekonomen är ett av eller stadens mest kända företag där bilar kommer in o ut för o laga sina bilar, Tycker att den gamle chefen gjorde ett strålande jobb på sina dar som chef, grabben fick igång meko på ”G” igen så att säga, jag e här för att jag vill bevisa att jag e värdig i ta över hans roll som chef då han avgick, o försöka göra det ännu bättre med följande steg. 1. Bevisa lojalitet till mina kollegor, med lojalitet o engagemang så kommer mina lägre sattta kollegor fatta att jag väljer o vara chef för jag vill vara chef o inte för ngn helt annan anledning, ska också visa min sociala del o vara social med de, jag kommer se till så att jag har en positiv relation med alla i jobbet även om jag och motparten inte e bästa vänner, alltså k nuläget en kollega som jag ksk inte tycker om, om en kollega ej gillar mig så ska jag försöka vara social mot hen o bevisa att jag bryr mig om hen. Och om jag e positiv mot en kollega som tyvker om mig så bildar vi en fantastisk relation, detta kan leda till att personen som gillar mig som chef vill stanna kvar för vi har mycket tid o prata ihop oss, ha roliga snac, gå in på förbättringar OSV. 2. Rpandet med /me, om du inte kan rpa med /me så e mekonomen inte det stället för dig o arbeta på, och i o med att du ska kunna rpa med /me så måste du ha god kunskap om bil/motor delar, för annars kan du inte ”laga en bil” om vi går djupt inne i grejen, kort fattat igen, kan man inte motordelar ele kan man inte rpa med me så e meko de sämsta stället för dig o vara, no offence. 3. Dagliga aktivitets check, för att mekonomen ska fungera som det ska så måste vi ha aktiva o engagerade personer som e villiga o vara o snacak i dc eller rpa ig, om du inte kan rpa ig så e de bra att du håller dig aktiv på dc så du inte missar något viktigt när det poppar upp, till exempel en utbildning, bärgar eller grund spelar inte riktigt ngn roll alls, men om man ej reagerar på aktivitetschecken så kommer jobbet ryka då jag vill att meko ska vara på hugget som det var i ddn gamla mekonomen byggnaden där det fanns typ 30 bilar inne i verkstaden santidigt- 3. Utbildningar, jag har märkt något skeptiskt med mekonomen på sistående , folk blir upphöjda utan att utöva en utbildning, vilket jag anser e lite korrupt från min sida, för att vara värdig upphöjning så ska du vara utbildad o redo. 4. Återanställningar, jag kommer bilda ett återanställnings system där alla gamla medlemmar i meko (Anställd o högre med bevis) får komma tillbaka o arbeta som mekonomen! detta gör så att vi får flera arbetare/anställda som kan arbeta o mer pengar som vi kommer tjäna då mer arbetskraft = mer pengar i Unive då inte irl! 5. Jag ska ha en öppen relation med er jobb ansvariga och kontakta nästan dagligen, minst 3 gånger om veckan om hur det går för oss som företag, detta stärker min relation med er och ger er min trovärdighet, jag ska också checka med er ofta för mekonomen e enkelt en av de största företagen i stan, och det betyder att korruption kan ske oftare än vad man tror!!. 6. Korruption, ingen nivå av korruption ska accepteras i mekonomen märker jag att ngn e korrupt eller om en kollega märker att ngn e korrupt så tar jag eller hen klipp, o hoppar jobb support eller pmar en av er jobb ansvariga. 7. För stt meko ska funka på bästa sätt så måste vi ha ett möte med en jobbansvarig en gång i veckan om ni accepterar, detta e för att vi på meko ska skaffa nya mål vi ska utöva o hitta på förbättringar, de drf ni jobb ansvariga kommer in i detta, förbättringar e inte ngt jag ele mina kollegor kan göra utan de e ni. Sist men inte minst så måste jag bara meddela att mekonomen har alltid varit de jobbet ja har viljat vara chef för mest

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit P.A tidigare i meko och kontrollerade alla nya så att de jobbade som de skulle. Jag har också varit P.A i Auto Experten men jag tycker att meko är roligare och lättare. Har också stora enfarenheter genom gäng då jag har varit boss i några gäng och har hållt en väldigt bra social rp och hög nivå på rp. Jag har också varit polis som studerande.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar:
Måndag: 16:00-22:00
Tisdag: 16:00-22:00
Onsdag: 16:00-22:00
Torsdag: : 16:00-22:00
Fredag: 16:00-23:00

Lördag och Söndag: 14:00 - 23:00

alla dessa tider är inte 100% garanterad då jag har träning

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja det har jag gjort

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka