Nekad Darin Ji | Ban Överklagan [Simmekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Darin Ji

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199231406817/

Ditt Hex-ID: 11000014bc412e1

Vad är din discord tagg? Xatar#6194

Vem var det som bannade dig? Adam

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 1ABD8EDE-D99A-43C6-94C6-D7736169552D.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Sv Abuse, revar utan anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var i strandgaraget och kollade på importer sen så kommer vår andra vän och de två börjat slå varan jag sa t dem att sluta bråka men de fortsatte att bråka, sedan kommer en av dem fram t mig och säger “hjälp mig” vilket då betyder reva mig. Jag tänkte inte så mycket på det så jag valde att resa och det kan vara en av de största misstagen jag har någonsin gjort sen så hoppade jag in i min bil och direkt där så loggades jag ut ur unive och står att jag är permanent banad av Adam, jag trodde först inte på det men sen märkte jag att det var alvarligt. Jag borde tänka på konsekvenserna innan jag gjorde det och suntförnuft och sv abusen. Men idag så var det inte så skön dag för man får lämna sin favorit server men hoppas man för en ny chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men att sv abusa för rev leder till perma ban är lite överdrivet men jag respekterar det och jag erkänner mina fel. Jag kunde få indragen sv eller en sv varning för jag har väldigt goda kunskaper om sånt och har spelat väldigt länge och vill inte förlora mina saker då jag har spenderat mycket tid och pengar på spelet och jag vill inte att allt går så i onödan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig fått perma ban förut men idag så fick jag en och jag fick lära mig en av det största läxan. Jag har förbättrat mitt rp för varenda ban jag har fått och har lärt mig massa. Jag jag knte fått en ban på länge då jag har lärt mig från dem och jag kommer förmodligen lära mig av denna oxå för jag bryr mig om servern och communitin

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunnde kicka en av dem så att detta inte skulle hände och att en av dem kunnde lära sig av sin misstag precis som jag. Jag kunnde oxå förbättra min rpa genom att ta han t sjukan då ingen av oss hade plåster.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte sv abusa och inte reva utan anledning och ist fokusera bättre på rp nivån

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka