Nekad Darin Ji | Ban Överklagan [Muckas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Darin Ji

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199231406817/

Ditt Hex-ID: 11000014bc412e1

Vad är din discord tagg? Xatar#6194

Vem var det som bannade dig? Muckas

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230831_203357.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Lall (§ 2.9), Emote Abuse (§ 3.2)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag var i piren o de va en grabb som var kaxig, Så han börjar slå mig och jag slår tbx, Sedan springer jag iväg och jag har bindat så att man kan ducka genom, att trycka på en knapp på min keyboard, Så jag trycker på knappen o duckar samtidigt när han ska slå mig och ledder till att han slår luften och jag '' Fintar han '' och sedan slår tillbaka och drar därifrån, Detta motsvarar emote abuse och det var ett dumt idé av mig att göra så, Därför ber jag om ursäkt och detta kommer inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag respekterar bannet och det var jag som gjorde felet,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig fått ban för emot abuse så vet inte hur jag ska förklara men kan lova att detta inte händer igen och ha en bra och hög rp nivå. Samt ifall det är någon som lallar så ska jag skicka i /report eller /help så kan ni staffs ta hand om han.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att slå han tbx så kunnde jag lössa det genom att bara springa iväg eller be er staffs att banna han eller säga till er att han lallar på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, har lärt mig att inte lalla och att man ska ha en hög rp nivå på unive roleplay, och alltid be om staffs att lösa så att folk inte lallar på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka