Accepterad Darin Ji | Ban Överklagan (DifNoah)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Darin Ji

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199231406817/

Ditt Hex-ID: 11000014bc412e1

Vad är din discord tagg? Xatar#6194

Vem var det som bannade dig? Difnoah

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Suntförnuft och för att jag ''lootar'' någon i meko.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att min bil var trasig och behövde lagning så jag åkte till meko. Väldigt många var där och det var lite rörigt där. Jag väntar där i ungefär 5-10 min och plötsligt så spawnar en kropp i min händer. Jag sökte genom han för att kolla hans id och kolla om jag känner han men tyvärr så hade han inget på sig. Men jag ser reperations kit i hans inventory. Jag tog 1 av 3 reperations kit och fick 1 dag ban, liksom 1 rep kit = 1 dagar ban?, tycker att det var lite överdrivet med en dag och jag var så glad att det äntligen är helg och jag kan spela men nej 1 dags ban ska förstöra allt. Men innan jag blev bannad så var det ungefär 3.-4 personer runt om kring mig som sedan tog kroppen och börja loota han, Jag vet inte vrf de inte fick konsekvenser och vad de lootade men jag vet att de sprang med kroppen och lottade mer än vad jag gjorde, Jag tänkte också på sunt förnuftet att inte ta hans grejer och det är inte så vanligt att en kropp spawnar i dina händer. Men jaja, tycker att det var fel av mig att ta en rep

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men jag kan säga så här loota för mig är att ta allt som finns i någons inventory men det jag gjorde var att ta 1 av 3 rep kits, Man kan säga att jag lånade en. Ifall det var loota så skulle jag ta alla 3 men jag tänkte på suntförnuftet och inte bryta själva regeln.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått bans förut och jag har lärt mig av varenda en. Jag har inte fått en bann på länge nu kanske på flera månader och jag gillar inte banns. Drf kommer jag att lära mig av en ytligare en ny ban idag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde släppa kroppen och rpa som om jag inte ens har sätt den, eller så kunnde jag skriv /help.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte loota och gå efter suntförnuft och tänka vad jag gör innan jag gör saken.

btw: det går inte ta screenshoots på min bam kan jätte gärna hoppa suport och vissa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Absolut

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka