Nekad Darin Ji | Ban Överklagan [Adam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Darin Ji

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199231406817/

Ditt Hex-ID: 11000014bc412e1

Vad är din discord tagg? Xatar#6194

Vem var det som bannade dig? Adam

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230125_110305.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Sv,abuse kollar id och revar utan anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både fel och rätt ban. Från min sida så ressade jag han för att han buggades och inte kunnde röra på sig sen att du väljer att lägga en permanent ban för sv abus tycker jag var inte fel men att jag gör en ban överklagan för att berätta sanningen och inte vill ljuga. Jag har bara kört på unive för det är en server med högsta rp nivån och så många jag känner där drf har jag inte vallt att flytta till en ända server, Så mycket jag har grindad för att få allt jag vill ha och hur min karaktär ser ut var allt i onödan, har inte riktig koll om man blir accepterad så har man sina saker kvar eller inte. Men det viktigaste från min sida är ifall jag kan få 1 chans så kommer förändra hela mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både fel och rätt ban. Från min sida så ressade jag han för att han buggades och inte kunnde röra på sig sen att du väljer att lägga en permanent ban för sv abus tycker jag var inte fel men att jag gör en ban överklagan för att berätta sanningen och inte vill ljuga. Jag har bara kört på unive för det är en server med högsta rp nivån och så många jag känner där drf har jag inte vallt att flytta till en ända server, Så mycket jag har grindad för att få allt jag vill ha och hur min karaktär ser ut var allt i onödan, har inte riktig koll om man blir accepterad så har man sina saker kvar eller inte. Men det viktigaste från min sida är ifall jag kan få 1 chans så kommer förändra hela mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig fått en permanbann förut och vet hur det känns idag men alla andra banns jag har fått så har jag lärt mig väldigt mycket av dem har inte fått en ban på länge och det är för att jag lärde mig från dem och utvecklade mitt rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde be en staff att hjälpa istället för att jag skulle göra det själv jag tänkte inte på det eftersom det var morgon och tänkte att ingen kunde svara lika snabbt så jag valde att ta det snabbatse vägen och revade och så löstes bugget när han inte kunnde röra sig men tyvär så specade du och jag fick permaban för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig en stor grej efter min perma ban, Som sv så ska man inte använda sina roller för att känna sig cool och ha det bara för att abussa, Men man ska också tänka på vad man gör innan man gör saken, Istället för att jag skulle göra det själv så kunnde jag be staff/helper om hjälp, ifall ni vill att jag ska utveckla så kan jag jääte gärna hoppa support med killen som var vid mig och berätta allt som hände från början till slut,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut

Att du ens sitter o ljuger, "han kunde inte röra sig" Har ett klipp på händelsen, din kompis hoppar runt och rör på sig som vanligt. Samtidigt ropar han ut "Hjälp mig" Han ber alltså om en revive. Gör en ny överklagan, stå för det du gjort istället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka