Accepterad Darin Ji | Ansökan till Servervakt (kebabegott) [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Darin Ji

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Darin

Vad heter du på discord? Xatar#6194

Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. // Vardagar //
Måndag: 15.00-22:00
Tisdag: 15.00-22:00
Onsdag: 15.00-22:00
Torsdag: 15.00-22:00
Fredag : 15:00 - 00:00

// Helgar //

Lördagar: 09:00-00.00
Söndagar: 09:00- 00:00

kan vara aktivare i lov ex jul lov :)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Början av februari detta året

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10+ fler sv banns en normla banns

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som underlättar staffteamets arbete. Som en servervakt ska man använda sina perms rätt, alltså att inte bli servervakt bara för att man får roller och är större än dina vänner pga du har servervakt roller. Ifall du ser follk som gör grova regel brott så kan du sv banna dem genom att använda kommandon /ban (id) (anledning). Ifall personnen ljuger och säger att det inte var han utan bevis så ska du som servervakt alltid ha clip som bevis för bannet och regelbrottet spelaren har gjort. Man kan också hjälpa andra spelare genom att, ifall de dör av bugg så får man ressa men de måste ha clip innan man ressar så att man verkligen tror på dem. Ifall en person gör en mindre regelbrott så som att slås på piren så kan man altid ge en varning genom att skriva i ooc eller anvönda kommandon /kick (id) (anledning). Ifall personnen inte lärt sog efter sin kick då kan man banna och man ska ladrig vara rädd när man bannar även om det är din bästa kompis eller en nära person som du känner.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har tidigare varit sv och gjorde ett väldig bra jobb och gjorde jobbet mycket enklare för staff teamet. Jag har tidigare varit Sv innan wipen. Jag tog mina sv roller seröst och gjorde inte regelbrott efter att jag blev sv. En sv ska vara en förbild för de andra alttså vissa dem hur man ska vara en bra och utväcklad rpare på servern. Jag kann också det flesta kommandon villket är:
-/svban (id) (anledning)
-/kick (id) (anledning)
-/revive (id)
-/toggleid (ser folks id över deras huvud
-/sv (skriver i servervakt chatten)
-/dv (dvar en bil)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som en servervak ska man aldrig vara korupt eller abusa sina roller fel och perms. Man ska använda kommandos rätt och man ska aldrig vara rädd att banna eller kicka folk, istället ska man göra staff temaets jobb enklare. Att vara korupt som en servervakt förstör alla scenarios och gör rpen väldigt tråkigt. Man använder ex toggelid i scenarion för att vina och se vart personer är. Eller så revvar man i scenarion. Dessa saker får man väldigt stora konsekvenser för.

Tillbaka