Darin Ji | Ansökan till Servervakt [Ferry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Darin Ji

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Darin Kheder

Vad heter du på discord? TheXatar#6194

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar 15:00-00:00+
Tisdagar 15:00-00:00+
Onsdagar 15:00-00:00+
Torsdagar 15:00-00:00+
Fredagar 15:00-00:00+
Lördagar 15:00-00:00+
Söndagar 15:00-00:00+

kan även spela tidigare och mer ifall jag inte har nått o göra.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan februari detta året började jag spela på unive.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 20+ gånger då flesta är sv banns men några mina misstag men har lärt mig mycket från alla banns och utvecklat mig mycket av dem också speciellt min rp.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en person som rpar helt vanligt och inte går ut och letar efter banns/kick. En servervakt ska hjälpa servern och hjälpa staff teamet att förenkla deras jobb så att de inte har för mycket stress och oroligheter över servern och massa lallare som förstör och begår regelbrott. Ifall alvarliga regelbrott så kan man ge en bann och man ska inte vara rädd för det även ifall de är dina nära kompisar så ska man ge ut banns till dem som inte sköter sig och inte tar rp allvarligt. Servervakt kan också hjälpa folk som till exempel att de har dött av bugg så kan man ge /revive (id) och ifall de har klip på det. Servervakt har också toggelid där man kan se folks id över deras huvud och ifall det är många pers så blir det enklare att få tag på dem men självklart så ska man inte använda toggle id i ett scenario. Har själv varit servervakt innan wipen så vet ganska mycket och tar det seriöst.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Varför jag som servervakt är lämpligt är för att jag har tidigare varit servervakt och har tagit mitt sv seriöst och inte ha det bara för att det är kolt istället så bär man på sv för att göra det så enkelt som möjligt för Staff teamet och att de inte behöver stressas över servern pga mycket lallare som förstör servern. och ifall man ser en lallare så kan man alltid ge en varning med /kick (id) men ifall de bryter regler så kan man ge en bann genom att skriva /Svban (id). Jag kan också många kommandos som servervakt ska kunna:
/Svban (id)+ anledning
/revive (id) + clip
/toggleid kan se id över spelares huven
/Sv skriva i sv chatten
/kick (id) + anledning
/dv ifall det finns en söndrig bil mitt på vägen så kan man dv den och göra lättare för andra att köra bil.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en person som vet hur man tar hand om sina sv perms och ska kunna veta vad servervakt innebär och inte sv-abusar, Det kan vara till exempel att man revar sina vänner bara för att vinna ett scenario eller att man revar sig själv mitt i ett scenario utan tillåtelse. Andra exemplet är att man inte bannar sina vänner när de begårt en regelbrott vilket leder till suntförnuft detta kommer tas stora och allvarliga åter gärder som till exempel indragen sv. En bar servervakt ska också rpa som vanligt och inte gå ut i stan för att leta efter banns man ska rpa helt normalt som man inte vore servervakt men ifall man stöttar på en lallare eller en som gör regelbrott så ska man kicka eller banna.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt som sv vakt ska man inte vara rädd att kicka eller banna folk. man ska inte vara korrupt eller abusa sina roller/Perms för en anledning förr att kick/banna folk och göra det lättare för Staff teamet och man ska absolut inte abuse sina sv roller ett exempel på sv abuse är att man inte använder sina roller på rätt sett och att man inte bannar sina vänner eller bana dina vänner för att lalla runt när de går ett regelbrott för att alltingen lalla runt eller vinna över ett scenario. Detta är en exempel av sv-abuse och kan få riktiga åttergärder.

Din ansökan har blivit nekad pga bans på nära inpå dagens datum. En Servervakt ska föregå med gott exempel och kunna bete sig under en längre tid.

Ansök igen den 28e Augusti.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka