Nekad Darin Ji | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Darin Ji

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Darin

Vad heter du på discord? Xatar#6194

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag heter Darin och bor i jkpg. Jag gillar att rpa för de är kul att spela och när folk pratar ooc eller något så borde de vara kul att kicka och sånt. Jag gillar när folk gör rätt om någon gör fel får dem vänta ut ban och göra om och göra rätt de tycket jag e jätte viktigt. Jag gilla även att spela andra spel som fifa och cs, cod Rocket League, Jag gillar rpa för de finns regler de är liksom inte bara att lalla runt. Man måste tänka alltid två gånger innan man gör något annars så kan man få ban. Första gången jag spelade på FiveM så såg jag denna server som populärast i sverige och när jag går in och provar spela på denna server så har de blivit bättre med mitt sociala och får träffa nya människor varje dag och de tycker jag är väldigt roligt! Brukar mest vara hemma och sitta och rpa med vänner annars är jag ute och gör något annat, Men är väldigt aktiv på servern och brinner verkligen för unive!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Spelat ungefär 1 år och 2-3 månader nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 plus

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla koll på spelarna så att dom sköter sig och de kommer underlätta för staffsen och kunna bidra med all energi till servern och hjälpa folk och banna/kicka alla lallare som kommer in och förstör och sedan hoppa support och be nån förlänga ban om de t.e.x. va ett terrordåd som nån gjorde så kan man svbanna och sedan hoppa support och visa klipp så kommer staffsen ta ärendet!. Server Behöver sv då de är mycket lallare som kommer in som är icke medlem och kör över folk och dödar folk utan anledning! T.ex. om inte staffsen är där och speccar så om man är sv så kan man banna och ta klipp såklart sedan prata med en staff om att förlänga ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag dagligen stöter på icke medlemmar och lallare som inte beter sig. Vdmare, rdmare, lall, slåss med folk och inte kan bete sig allmänt, och jag tycker detta är väldigt tråkigt när folk vill in och förstöra för folk som försöker ha roligt på servern och ha en bra rp nivå! Vill även bli servervakt för att underlätta för staffs och dela ut lite sv bans till folk som gör mindre regelbrott. Ansöker även för jag vill representera server lite extra vilket jag tycker att man gör som servervakt. Jag är väldigt aktiv var dag flera timmar. Jag spelat på unive länge samt varit sv tidigare ett bra tag tidigare och vet hur tråkigt det är att lägga ner sin tid på små bans och lallare. Därför vill jag även bli servervakt för att försöka förhindra det för staffs så staffsen slipper lägga sin tid på de småsakerna då jag vet hur tråkigt det kan vara.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är att man t.ex. revivar sin kompis under ett scenario för man vill vinna och de är korruption! Alltså när man är korrupt och inte följer regler! Abuse är när man t.ex. revvar sig själv under scenario eller bannar någon utan anledning och klipp och de är abuse, Alltså när man utnyttjar sina perms! Och de är oacceptabelt tycker jag! Gillar verkligen inte folk som abusar tycker de är väldigt tråkigt när man använder sina perms för att t.ex. vinna ett scenario. Väldigt tråkigt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka