Inaktuell Darin | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

💨sae

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? Darin

Vad heter du på discord? Dar1n#5347

Ange ditt födelsedatum 3 November 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli medlemskap ansvarig för att jag kommer hålla mig till att jobba så hårt jag kan och inte sluta och jag vill gärna prata med personer och har en trevlig röst och inte kanske skriker men kommer hålla en vänligt tune och kommer jobba och slita så mycket det gå och bara mata personer i väntrum och ta in dom i intervju rum och bara köra på som medlemskap ansvarig och kommer jobba allt vad jag har. Kommer även bli ganska roligt och prata med personer och ta intervjuer och bara jobba på bar som den.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli medlemskap ansvarig för at detta jobb kommer passa mig riktigt bra och kommer sköta om jobbet ganska bra och alltid ta in personer och bara jobba på och inte låta nått stoppa mig och bara jobba på och ta hand om mitt jobb och bara ha det bra och bara ta in personer som jag sa och mata på jobbet som bara den och kommer vara aktiv bara så det inte går och kommer sköta om min roll.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta personer på ett riktigt trevligt sätt exempel vis: Hej är du redo och ta din muntliga intervju och typ så kommer jag bemöta personer kommer hålla en trevlig röst varje gång nån kommer in och tar en intervju med mig Darin och så kommer det gå till när jag bemöter personer. Men om man är på et dåligt humör så behöver du inte ta ut det på dom. Kommer vara opartisk och ha en trevlig ton.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? För att jag ska höja rp nivån i servern och försöka och få personer och bli medlem jobb och att inte springa runt med postnord jag tycker att det är ett bra jobb postnord men personer som vett hur man rp:ar måste ändå börja bli medlemmar och jag vill hjälpa med det.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att kunna sköta sig ingame och ooc och den ska kunna rp:a som en medlem och höja in rp nivå som bara den för att om du är medlem ska du veta ungäfer alla regler och inte gå oo mass rdma vdm utan du ska kunna dom reglerna om du inte kan dom så då får du acceptera indragen medlem så är det du ska kunna rp:a om du är medlem.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? För att jag kommer hålla en trevlig ton till dom jag har intervju och låta dom ta sin tid och ta in personer och jobba så mycket det går men dock skulle jag inte villja att personer pm:ar mig och skriver ta in mig eller kolla på min ansökan

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitetet kommer se ut så hära:
Måndagar 12:00-02:00
Tisdag 13:00-02:30
Onsdag 11:00-03:00
Torsdag 12:00-01:00
Fredag 13:00-03:30
Lördag 12:30-02:45
Söndag 12:50-02:10

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på nån annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej det bra.

Senast ändrad:
Tillbaka