Nekad Dari123 | Chef-jobb ansökan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dari123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Adrian

Vad heter du på discord? FakeShelbyy#1485

Hur gammal är du? jag är 14+ xD

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive typ fett länge sen innan. jag slutade och sedan har jag börjat igen!

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? FakeShelbyy#1485

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo jag kommer utveckla jobbet på de sättet att jag vill skaffa en trygg och säker arbetsplats för dem anställda så både jag och alla som ska befinnas där känner sig trygga. Jag vill även visa framfötterna som vianor är kapabel till med de sagt vill jag skaffa nya anställda och utveckla dom inom bilar. Jag kommer även att försöka fixa nya delar och få upp kassan. De viktigaste för mig i alla fall är att dom som jobbar där ska känna sig trygg och ha roligt på jobbet. Om jag blir chef kommer jag att hålla ett möte med alla där jag vill höra vad dem har och säga och hur vi tillsammans ska bli bättre. Jag lärde mig ganska mycket när jag jobbade på Vianor innan. en sak var att chefen och de anställda behöver jobba tillsammans och de är de jag kommer använda mig utav. Sen en rolig sak som jag hade velat få om de skulle ha gått är att man kanske kan skaffa en app eller något där man kan boka en tid eller nåt o sen så när tiden är kommen så kommer man dit o får den fixad direkt de skulle varit väldigt roligt som chef tror jag och de skulle ha varit lite mer rolig rp än innan.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 15:00 - 22:00 Tisdag: 16:00 - 23:00 Onsdag: 15:40 - 22:00 Torsdag: 16:00 - 23:00 Fredag: 13:40 - 03:00 Lördag 12:30 - 04:00 eller 05:00 Söndag:12:40 - 22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, absolut. man ska spela för att ha roligt och ja! bara ha roligt jobbet är ju självklart roligt men jag menar på ett annat sätt att man inte bara ska ha saker för att man ska ha "Styrningen" jag hoppas däremot att jag blir godkänd blir det ett nej så blir det ett nej.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka