Accepterad Dari123 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dari123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Ditt discordnamn: HejDå!#1485

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ansöker till staff på grund av att jag har erfarenheter inom det, j jag har tiden till att göra mycket arbete eftersom jag vet hur mycket det krävs med tanke på att jag varit staff tidigare på andra serverar
, då var jag staff i 2 veckor och var väldigt aktiv men nu känner jag att jag vill komma tillbaka samt att jobba som staff. Olika anledningar är just också att jag inte orkar rpa eftersom att jag inte tycker det är lika roligt längre och då kan jag satsa på staff arbetet och vara aktiv där samt att UniveRP är en stor server som behövs utvecklas dagligen med tanke på att vi är så många spelare som kommer in, det brukar komma in spelare varje dag vissa är här för att rpa seriöst andra är här för att förstöra och det är dem jag vill få bort, jag vill också att rp nivån inom UniveRP ska höjas på ett vist sätt så att andra spelare kan ha kul, eftersom nu spelar folk bara för att vinna scenarion vilket är fel och det är det jag ska ändra på under tiden jag är staff. Jag vill också bli staff på grund av att jag är sjukvårdare och vill kunna förändra rp nivån där eftersom att vi fler och fler sjuk dagligen och det är svårt att hålla koll på att och det är därför man vill kunna specca scenarion och se ifall dem verkligen tar det seriöst eller ifall dem lallar, inte gör sitt arbete eller något likande osv. Jag söker också till staff eftersom att jag inte gillar rpandet så mycket och vill kunna bidra med olika grund saker. Personligen ser jag också att personer kan sitta flera minuter i väntar på support och får ingen hjälp vilket vi måste bli bättre på. Jag vill vara staff för att kunna hjälpa till och hålla ordning och reda i servern. När man oftast varit staff vill man komma tillbaka eftersom vissa tider gillar man rpa men andra gånger brukar det oftast tröttna och komma tillbaka vilket är min sits just nu, Samt jag som staff bemöter andra på ett snällt sett som jag fått erfarenheter när jag var staff på ortenwave m.m tidigare. Många i staff teamet har haft det lite svårt i stressiga ärenden vilket jag ser, dem är alldeles för snälla, Jag brukar oftast ta in dem i support ta deras ärendet lungt prata fint och sedan ta in den som gjort fel, ifall han som gjort fel bara nekar och inte erkänner att han gjort fel samt inte inser det brukar jag oftast inte ge dem en ándra chans, Ifall det skulle vara powergaming och han tjafsar emot hade jag bannat han i 2 dagar eftersom att han inte vill inse sitt fel istället när jag hade kunnat banna inom i en dag

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Varje dag!

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive UNgefär 2 månader och vet alla regler!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, med tanke på att jag varit staff på ortenwave och m.m har jag goda kunskaper inom det. Jag vet att det krävs tid och att man måste kunna göra arbete, gå på mycket reports, läsa banöverklagans, vara aktiv i support allmänt och bara visa dig offentlig som en staff. Jag själv har goda erfarenheter med alla commands och inspawn på fordon, båtar, helikoptrar, Mina erfarenheter kommer från UniveRP och under den tiden jag var staff var jag ganska snäll, rolig och omtänksam, fick många +rep eftersom att jag visste hur man hanterade personers ärenden och stressiga ärenden, Jag bemöt personerna på ett fint sätt och ett glädje fullt sätt. Ifall man ska vara staff ska man kunna veta att det krävs arbete och jag har erfarenheter av allt arbete till exempel univeRP forum, jag vet vilka ban överklagans som ska bli nekade eller godkända, jag vet hur man använder staff discorden och vet hur man hanterar logsen eftersom när jag var staff kollade jag logs varje dag och hittade alltid folk som dupade. Jag brukade kolla på logsen och sedan se deras mönster och sen söka upp på youtube ifall det är något matchande och sedan hittade jag att det var duping och då kan han inte motbevisa. Jag lyckades även hitta 7 personer som hade oändligt med bitcoin som var ett glitch och sedan skickade jag det till Philip320 och det raderades direkt detta med hade det inte gjorts det hade alla haft oändligt med pengar eftersom att dem gav det runt till personer, men hur som helst har jag riktigt goda kunskaper inom staff arbetet och jag har den tiden som kräv för staff

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej! jag är beredd på alla "Ansvarigheter"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka