Nekad Darek | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Darek

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Darek

Vad är ditt discord namn? .Darek.

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Darek han är 26, han är impulsive person, han är intreserad om kriminaliteten, han är uppväkst med kriminel farsa som döda folk för pengar, han mamma dog när ham va 3 så det gjorde att han han va uppväkst utan en mamma, för han var det väldigt svårt att väksa upp utan en mamma vilked ledde till han gick i sin farsas fotspår, i ung ålder så började han umgås med några äldre grabar från sit område och började snabbt agera effter vad det andra gjorde villket ledde till att han hamnade på fängelse i väldigt ung ålder han spenderade mycket av sin tid där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en väldigt högvaletativ och unik rp som jag personligen tror att kommer göra väldigt gott för denhär servern. jag är här för att bidra till serverns bättre och att den även skall utvecklas för det bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte ska spela för sin egna vinnst man ska spela för att ha roligt och för båda parter

Hur hittade du Unive? vänner och youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka