Accepterad Dar1n | Ban överklagan [NAN1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

💨sae

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199137183680

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Dar1n#9999

Vem var det som bannade dig? Nan1

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Emote Abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råka trycka på en bind som jag hade och du duckar jag för det var slagsmål och jag sprang runt i cirklar om mina händer va liksom hala och jag råka trycka på g där min bind är och du la jag mig ner men jag kom upp dirket fattar att det liksom ser fel ut men asså det var inte med meningen ville bara springa runt sen var mina händer lite hala.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det blev slagsmål jag var 1 och dom två så asså 1v2 om vi slågs och vi rpa sen när du skulle slå mig så råka jag trycka g asså min bind och da la ja mig ner men asså direkt efter jag la mig ner så ställde jag mig upp för att spela som det inte hände och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar vrf han bannar asså för det ser jätte Felt ut men liksom det var inte med meningen mina händer var jätte hala men fattar liksom vrf han bannar.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Asså det var typ förut när jag råka köra på nån och sånt fast har faktiskt haft en nyligen c logg har väntat ut den och fattar att det var fel men annars har det vart små grejer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså liksom vet inte för att som sagt mina händer va hala och kunde inte kontrollera det liksom ber om ursäkt och sånt fast liksom det var inte med meningen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kanske flytta min bind att den inte ska va så nära dom knapparna jag springer med lite dumt av mig också.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja glasklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka