Accepterad Dar1n | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

💨sae

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199137183680

Ditt Hex-ID: 1100001462657c0

Vad är din discord tagg? Dubbla L

Vem var det som bannade dig? slasken

Bild på banmeddelande: bb.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja tror staffsen valde banna mig eftersom jag börja ligga efter en person börja sjukta mig sen så dog jag och blev bannnad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skött mott folk sen va jag på ett tak sen börja en kille sjukta mig sen när han missa alla skott sen la jag mig när och sen dog och blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag personligen tycket att det är en felaktig där jag var i ett skott sinario och några börja skjuta mot sen så läggar jag mig när personen sluta att skjuta och att jag la mig inte ner direkt jag sprang lite så jag inte var synlig och sen la mig ner. om man tänker logisk så finns det folk som kan lägga sig ner och gömma sig. jag fattar hur ni staffsen tänker men endå inte när det är en liten sak. emote abuse är när du exempel skriver e cop eller typ buggar så att man ställer sig upp(du fattar vad jag menar) tycket att det va en VÄLDIGT MILD emote abuse där jag la mig ner när jag inte var synlig men fattar att det såg konstig ut i klippet men om man tänker så var det inte konstigt och ett tips kolla klippte en gång till så ser du att det inte är så farligt och du vet mycket väll att jag hade kunna gjort det irl. ska man inte tänka som irl. men det är vad jag tycket men nu är det upp till dig om du vill
unbanna mig eller neka mig och en sak till ska inte upprepa det här.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Glömt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde ha gjort annorlunda under scenariot var att t.ex. springa till en nära vägg för att gömma mig/ta skydd då det var en vägg i närheten av mig samt så kunde jag även ha sprungit ner från taket och åkt om min bil var kvar men dock vet jag inte om min bil var kvar där därför valde jag att inte gå ner, men det jag kunde gjort var att gömma mig bakom väggen som var nära mig, jag kommer inte göra om detta och ångrar mig rejält och kommer börja tänka till dubbelt innan jag agerar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte använda emotes under skott scenario eller något annat scenario framöver i framtiden och tänka efter en extra gång innan jag väljer att agera.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja Glasklart

Tillbaka