Nekad Dar1n | Ban Överklagan [Shadow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

💨sae

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199137183680/

Ditt Hex-ID: 1100001462657c0

Vad är din discord tagg? Dar1nFrmDao#9999

Vem var det som bannade dig? Shadow

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unjiv.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel jag spela polis utan nån polis roll och det är fel från mig fatta varför dom banna mig har fullförstålese till varför men vill gärna ha en sista chans för att visa att jag kan bättre

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi satt i support och diskutera sen så kom vi inte överens sen så blev jag bannad men bara ingame detta ska inte upprepas någon gång.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt då jag inser att jag har gjort ett ganska stort fel och jag fattar men ber gärna om en ny chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en del bans men majoriteten av bansen var när jag var ny till rp och inte kunde grundreglerna jag har även del nya bans det är på grund av att jag blev felaktigt fast jag erkänner att jag inte har haft en så bra rp men försöker verkligen kunna komma tillbaks och visa vad jag går för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att följa regler och bara fatta staffen. Kommer verkligen visa en ny typ av rp om jag kommer tillbaks det lovar jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att reskpektera alla staffs och följa alla regler det kommer inte upprepas någon gång ångrar mig så mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja Glasklart

Nekad, du verkar inte ha förstått från dina tidigare bans. Du säger i dina ban överklagan att du förstår vad du har gjort fel och aldrig kommer göra om det, men sen så blir du bannad för samma sak igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka