Nekad DappyXD | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DappyXD

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/MisterDappy/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Johansson

Vad är ditt discord namn? DappyXD#0191

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 2003

Berätta om din karaktär. Anders Hammarbäck's bakgrund är att han har haft de svårt med vissa saker i livet så han hamnade i den kriminella banan, han åker till en ny stad för att försöka börja om på nytt och förhoppningsvis inte komma tillbaks till de kriminella. Han är 27 år och har ett stort intresse för konst, och har haft det sedan han var 9 år. Han kan vara lite oseriös ibland men är oftast seriös när de gäller seriösa grejer.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en trevlig person som vill hitta nytt folk att spela och ha kul med, jag följer regler på alla RP servrar jag spelat på, har spelat på Snöstaden Roleplay, Swedish Knight RP och Ilution Roleplay, och har följt deras regler. vill spela på en RP server med mer aktiva spelare så att jag kan komma in ännu mer i roleplay.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan komma in mer i roleplay och träffa nytt folk online.

Hur hittade du Unive? Skrollade igenom på FiveM.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul med andra spelare och lära mig att våga prata mer online.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Snöstaden roleplay.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka