Accepterad Daogi_ | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daogi_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mange

Vad är ditt discord namn? daogi#1450

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär jag ska RPa på kommer heta: Börje johansson
Börje är en kille som haft en tufft uppväxt, han började som en helt vanlig människa men efter grundskolan blev han mobbad och folk följde efter han på kvällar och slog ner han. Han hade det väldigt tufft, Efter allt detta skit så kickar hans ADHD och han får adrenalin hela tiden han ser dom. Han började hålla på med droger och skaffade dåliga polare. Han och hans vänner gick upp till hans gamla vänner och stampade dom slog ner dom och bara matade och matade slag på dem. Detta slutade med poliser, sjukhus och blod. Börje sattes på hvb tills han var 18 efter detta började han med riktigt kriminella saker, han hållde vapen till folk i sitt hus till andra äldre. När han blev 21 fick han sitt första ¨egna¨ vapen och blev riktigt farlig. Han blev påkommen då grannarna sagt att dom sett ett vapen. Poliserna hittade aldrig vapnet och kunde inte ta med honom till station då det inte hade bevis för något. Efter nån vecka går han över till grannen och skjuter han 2 skott i huvudet och andra grannar hörde skott. Efter det kom polisen och grep honom. Nu 2023-07-26 har han blivit på fri fot och är mer kriminell än nånsin efter fängelset.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag personligen kommer bidra med roliga scenarion som är utdragna och kommer ha kul.
Min karaktär: Börje Johansson kommer bidra med massvis med kompisar, en rolig tid på unive staden kommer han ha, och kommer försöka ha så kul som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid kan vinna ett scenario, vilket innebär i en kidnappning, då kan jag inte ta upp mitt vapen för att skjuta personen då blir det FearRP och jag vill bara vinna ett scenario, alla ska ha kul och man kan inte alltid vinna

Hur hittade du Unive? Genom min polare

Vidare till muntlig intervju, Lycka till!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka