Nekad danzz | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

danzz

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Ditt discord namn: 33godfellow.

Ditt Hex-ID: steam:11000012bc26a26

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen medlem, kriminell + permanent avstängning

Vem/vilka tog beslutet? Korpen & Liljedahl

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag va i en skottlossning där jag dödade 2 stycken, sen efter de väljer jag att gå till en buske o välja spawnmenu och så går jag in på min sjukvårds karaktär, där efter väljer jag att åka till platsen där jag visste att folk i samma gäng/allians hade blivit skottskadade. Detta va riktigt dumt av mig och om det går så hade jag gärna fått tillbaka min roller samt blivit av med min och kanske få blacklist sjukvård istället.

Hur är beslutet felaktigt? Är ny till de här med fivem osv så visste inte att de va så grovt straff för de jag gjorde, samtidigt visste jag att de va fel men tänkte inte på då, men nu har jag lärt mig av mitt misstag och det kommer inte ske igen jag lovar. Om de går så kan jag gära få tillbaks mina roller samt upphävning av min avstängning och få blacklist sjukvård då jag verkligen vill spela på unive och detta va riktigt dumt gjort av mig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1292848742420189244/1515083225976803498/image.png?ex=6a2db6b5&is=6a2c6535&hm=84d32d6c2b8fe7d0c4646a10a59cdd4cf62937292869fcfaab74d8852622d40d&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag är ny till de här med fivem, rp osv, jag kunde inte reglerna så bra men nu har jag lärt mig av mina misstag och det kommer inte ske igen. Hade uppskattats som fan om jag skulle kunna få tillbaka min roller och kanske få blacklist sjukvård istället. MVH :)

Har läst reglerna nu ett par extra gånger, så nu kan jag dom.

Hade uppskattats om någon hade kunnat tagga Korpen och Liljedahl

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka