Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198096153883/
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Söndergaard
Vad är ditt discord namn? Danzk#3782
Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2002
Berätta om din karaktär. Leo sako är en laglig person som alltid strävar för lycka och säkert i en stad, 32 år gammal och intressen sen långt tillbaka och även brinner för polisyrket
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Känner att jag är kapabel för att kunna utveckla mitt rp ett steg genom att bli medlem
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ser ut som en bra server utifrån och verkar vara seriös
Hur hittade du Unive? Genom vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och säg till att folk känner sig hemma på servern
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Utveckla mitt rp och ha roligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Söndergaard
Vad är ditt discord namn? Danzk#3782
Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2002
Berätta om din karaktär. Leo sako är en laglig person som alltid strävar för lycka och säkert i en stad, 32 år gammal och intressen sen långt tillbaka och även brinner för polisyrket
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Känner att jag är kapabel för att kunna utveckla mitt rp ett steg genom att bli medlem
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ser ut som en bra server utifrån och verkar vara seriös
Hur hittade du Unive? Genom vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och säg till att folk känner sig hemma på servern
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Utveckla mitt rp och ha roligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja