Nekad Dany Lind | Ban Överklagan [AsLan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dany Lind

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199005224099/

Ditt Hex-ID: steam:11000013e48cca3

Vad är din discord tagg? NTT1331

Vem var det som bannade dig? Aslan

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag fear rpade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o några i mitt gäng blev backstabade av min nära vän, vi sitter o diskuterar i soffan då dem vi har krig emot kommer ut o riktar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig nej, jag gjorde fel då jag blev så arg som jag blev. Men scenariot hade bakomliggande anledningar, som sagt inte rätt för det. Mycket var ostabilt i scenariot då prisen var på runt 32 miljoner och jag skickade gps då ingen hade tagit min mobil.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. NLR, Fear rp, inte rpat på skador, mild meta, skjutit mot polis.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Varit rädd, värnat, inte skickat gps med en lur i fickan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag har bestämt mig för att neka din överklagan eftersom den saknar tillräcklig reflektion och förklaring kring ditt beteende och hur du kan förbättra ditt agerande i framtiden. Du erkänner att du begick ett fel och bröt mot Fear rp regeln, vilket är en bra insikt. Däremot ger du inte tillräckligt med detaljer kring vad du konkret har lärt dig och hur du aktivt tänker undvika liknande situationer framöver. Det finns också flera områden där din överklagan kunde ha utvecklats ytterligare såsom:

Du nämner att du blev arg och agerade fel, men det vore viktigt att förklara mer utförligt vad exakt du gjorde som bröt mot Fear rp, hur du kunde ha agerat annorlunda, och vad du hade kunnat göra för att visa mer respekt för ditt liv i det aktuella scenariot.
Du har flera tidigare bans för liknande överträdelser, inklusive Fear rp, vilket tyder på att detta är ett återkommande problem. Här behöver du reflektera djupare över varför du återkommande bryter mot reglerna och hur du planerar att ändra ditt beteende. Att bara säga att du har lärt dig är inte tillräckligt; du behöver tydligare beskriva vilka konkreta åtgärder du kommer att ta för att undvika dessa överträdelser i framtiden.
Det är viktigt att du förstår allvaret i att bryta mot Fear rp-regeln och vilka konsekvenser det har för servern och andra spelare. Förklara varför det är viktigt att följa dessa regler och hur ditt agerande påverkar rp upplevelsen för alla inblandade.
Du verkar förstå att ditt agerande var fel, men din överklagan visar inte tillräckligt med insikt eller engagemang för att undvika liknande beteenden framöver. Det är därför rimligt att du väntar ut din ban och tar denna tid för att verkligen reflektera och arbeta på ditt rp-spel så att du inte upprepar samma misstag igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka