Nekad DanTRTV2 | Whitelist ansökning [Esentals] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DanTRTV2

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ddadstgrDFSRRREEWRE/

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? DanTRTV#5546

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2003

Berätta om din karaktär. Discordnamn: @DanTRTV#5546

IRL Namn: Daniel

Berätta om dig som person utförligt:
Jag är en glad person som gillar spela datorspel, jag går fortfarande i gymnasiet sista året och är där och med 03a.
Jag är väldigt intresserad av polisyrket överlag men går inte den linjen då jag går El & Energi programmet.
Det jag utbildar mig till heter Elektroingenjör.
Hänger med kompisar är någon jag verkligen tycker om att göra samt vara ute kvällar och nätter

Vad är rollspel för dig, och hur anser du att rollspel ska vara?: Rollspel ska vara kul med hög nivå med seriösa scenarion

Vilka punkter är viktiga att förstå innan man går in på en rp servern?:
Att det är ett spel men man ska fortfarande sunt förnuft m.m
Använd dina livserfarenheter hur du skulle gjort om du var personen och ta vettiga beslut

Kortfattat om din karaktär, varför är din karaktär unik (speciella drag m.m):

När Anders föddes levde han med svåra omständigheter med svårt i skolan, Skolan kallade honom för dyslexi barn för han har de och med de så var han nära på att begå självmord de som gjorde att han inte gjorde de var att han ville bli polis när blev stor hans dröm va att bli en duktig och framgångsrik polis som hans pappa, Hans pappa , farfar gammal farfar var poliser som sedan levde kvar som en moral i släkten som Anders ville ha kvar i släkten och Anders tänkte inte bara på släkten han lekte som polis alltid som barn, Han körde polisbil hade kläder som polis och ville jobba som polis. När han fyllde 18 och tog sitt b-körkort så sökte och fick sitt brev att han var antagen på Malmös polishögskola, Han blev så pass glad som han börja gråta han grät i flera timmar av glädje de är därför Anders lever kvar i denna värld utan självmord... Idag så lever 30 årige Anders ett bra liv med ett jobb som han älskar innerst inne i hjärtat och vill fortsätta jobba i denna stad. Anders som person är en mysig kille som alla älskar han vill allas bästa och därför fann han yrket för han vill hjälpa personer som begår brott de han vill är att inte sätta bakom lås och bom han vill att de ska bli fria från de kriminella och leva på den goda sidan av värden och vill att alla ska leva ett fantastiskt liv genom alla år dem lever.
Anders som person är en väldigt empatisk och förstår folks situation och väljer att inte alltid ge böter för de gör folks situation försämrad och han vill att folk ska må bättre och göra så de kommer på rätt bana igen och hjälp dem och va där som ett stöd och hjälpa till därför han oftast går på fot patruller för att knyta kontakt mellan dem olika parterna och kunna få dem på bättre banor

Varför ska vi välja just dig?:

För att jag vill gärna hjälpa till att bygga upp kåren och jag vill jätte gärna tillföra mitt rp för att jag vill att göra så realstiskt rp och vill göra så alla har roligt på servern ihop jag vill hjälpa till så mycket som möjligt och tillföra mitt polis rp och vill bygga upp mig och vill kunna knyta kontakter som kan hjälpa till i kriminella sammanhang t.ex skulle en person göra ett brott så kan jag göra så han försäger sig för jag känner honom så pass bra så att man bryta ner honom och sedan förstöra deras klubb/gäng

- Hur aktiv kommer du vara och vilka tider? Jag ska försöka vara med o rpa varje dag men Måndag onsdag lördag kan jag ej mellan 19-21 måndag onsdag lördag 20-22
- Vad kan du tillföra till servern? Mitt rp handlar inte om makt pengar bilar eller hamna högt inom polisen mitt mål är att binda kontakt jobba bort narkotika liksom jag vill göra ett så realistiskt rp som möjligt
- Varför väljer du att söka till oss? För jag anser ni tillför en hög rp nivå som jag strävar efter och vill därmed spela med er
- Vart har du spelat innan? Lethality rp, UG
- Hur och när använder man en /me? när man skall berätta puls o andning t.ex. burkar säga när man ska berätta något som spelet inte kan visa
- Nämn 3 positiva /me t.ex /me Pulsen är stabil. /me skottet har tagit i bröstet och kulan har ej gått igenom /me ser nervös ut
- Nämn 3 negativa /me /me jag ska reporta dig /me sluta meta /me skottet tog i axeln

Varför ska just du bli whitelistad? - Varför ska vi välja just dig? För jag är vet hur man rpar som polis att man inte bara stoppar fordon osv jag gör som man gör IRL binder kontakt med folk och försöker fixa till deras liv så dem hamnar på rätt spår för oftast så hamnar man i kriminalitet som liten för man vill ha mkt pengar men sen senare i livet så kan man inte förändra för man säger en gång på gatan alltid på gatan så jag vill inte bara sätta folk bakom lås och bom för dem har gjort ett brott jag vill höra deras historia bakom de hela dem kanske är fast i de kriminella och då kan jag som polis göra så dem hamnar på rätt spår igen för polisens arbete hamnar inte endast om att sätta folk bakom lås och bom de handlar mycket om förebygga brott t.ex snacka med folk på stan som man vet sen tidigare att de har suttit inne för narkotikabrott då kan man snacka binda en kontakt och försöker jobba bort deras narkotika
- Hur aktiv kommer du vara och vilka tider? Jag ska försöka vara med o rpa varje dag men Måndag onsdag lördag kan jag ej mellan 19-21 måndag onsdag lördag 20-22

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att denna server passar mig perfekt, vill ta min spelupplevelse till en annan nivå. Jag har massor av erfarenhet av andra servrar. Jag har läst reglerna. För att jag ska förbättra min rp läser jag andra servras regler, det brukar finnas tipps där om hur man kan ta rp till en högre nivå. Jag vill även ansöka till gäng för att utföra rån osv. Mitt största intresse är att titta på filmer/dokumentärer om smarta tjuvar som utför rån och liknande. Och det som skulle vara ännu roligare är att utföra det dem gör fast i ett spel. Serien "lupin" är en av mina favorit serier då tjuven han smarta tekniker. Han vet hur han ska ljuga för poliserna. jag vill använda hans ideer och göra dem i spelet.

Hur hittade du Unive? Fick en invite av en polare som rekommenderade serven enormt mycket och därför ansökte jag för det verkar sunt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bygga upp ett liv som karaktär, göra roliga scenarion där alla har kul m.m

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka