Nekad DanteZZZ | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DanteZZZ

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198412213381/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad är ditt discord namn? DanteZZZ#0989

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Daniel Fredrikson är 30 år gammal och växte upp i en liten stad på västkusten, han har flyttat mycket i sin barndom men bor nu i multistaden. Daniel är för tillfället arbetslös men hoppas att få ett jobb efter denna intervju. Daniel har bilar som intresse och har jobbat på Bennys i andra städer. Just nu så äger Daniel en 2009 Saab men planerar på att köpa en bättre bil. Daniels sätt att känna pengar just nu är att vaska guld och söka igenom soptunnor. Daniel har respekt för poliser och vad dem gör eftersom dem hjälpte honom när hans pappa misshandlade honom. Daniel känner så ofta glad och optimistisk.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill hjälpa till och göra multistaden till en bättre rp miljö och ha möjligheten att bli chef och jag tror att det hade gjort det enklare att få jobb om jag var whitelistad (även om man inte behöver va det) Jag planerar på att ansöka om antingen polis eller sjukvårdare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag får möjligheten att bli chef och jag tror att det hade gjort det enklare att få jobb om jag var whitelistad (även om man inte behöver va det) Jag planerar på att ansöka om antingen polis eller sjukvårdare.

Hur hittade du Multistaden? Jag spelade på en annan svensk server som heter gruvstaden och var Bennys chef och allt men adminsen och staffen var helt borta och raderade allas inventorys nästan varje dag och head adminen ville att alla skulle arbeta åt han och han skulle inte bwehöva göra något jobb på servern. Efter typ 1-2 veckor efter launch så tog en ägare servern och döper nu om allting och tänker ta servern själv (Han snodde servern)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul, göra bra rp så att andra också har kul, göra multistaden till en bättre rp (säger inte att den är dålig bara att jag vill hjälpa till att göra den bättre)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag är trött på alla servrar som har skämt till admins och staffs

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka