Accepterad dantewallin123 | Medlem ansökning (Mr Norrland)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dantewallin123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198219555993/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dante Wallin

Vad är ditt discord namn? TOP G #5161

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter emil och han är 188 cm lång han vill bli polis det är hans största dröm inom Unive! han vill kunna skydda denna staden genom att förminska skottlossningar i unive! Hans barndom var jätte jätte bra hans mamma var sjukvårdare och hans pappa var polis PIKETpolis var han. Pappa heter Lars Fredrikson han är just nu 68 år gammal och han är förlamad i hela kroppen då han var med på en insats och det han inte visste var han dom hade satt en bomb vid dörren så min pappa blev medvetslös och sedan låg nedsövd i 1 år och 3 måneder och 6 dagar och 3 timmar och 6 sekunder!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill spela på en server som är med seriös rp nivå och jag kommer till 100% Göra allt vad jag kan för att hålla min RP nivå till den Bästa!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenario för båda partners! OCh jag kommer hålla min rp nivå så bra som möjligt!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna ska kunna ha roligt scenario

Hur hittade du Unive? Genom FiveM listan samt mycket vänner spelar här på servern!

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka