Nekad Danteking10 | Ban Överklagan [alexandar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danteking10

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: dante_skilss

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? dante_skilss

Vem var det som bannade dig? Alexandarr

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-03-29 133056.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte jag va i spawnmenu sen blev jag utkastad och så stog det du är bannad för du är i spawnmenu ig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag la död på torget och ingen hjälpte mig så jag palla inte vänta så jag gick in på en annan karaktär då blev den karaktären också död från ingen stans så jag starta om då så fick jag bannen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för jag hade ju ingen kontakt med nån och meta gaming innebär ju att du typ skriver till nån på dc hämta upp mig där eller jag ligger död där

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. hade glömt att sätta på min voice changer så jag hade för ljus röst men jag har lärt mig att altid checka så att den är på

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja bara ligga död på marken och inte försöka gå in på en annan karaktär

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej inte direkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Du var på en av dina karaktärer som hade SC styling kläder på sen sa du att din tviling skulle komma om ca 10sec till en securitas personal. Sen gick du in i spawn menu och där gick du in i din andra karaktär som var död.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka