Accepterad dante_skilss | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dante_skilss

Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
2
Ditt discord namn: Dante_skilss

Ditt Hex-ID: steam:1100001631a6bbc

Vad för typ av beslut gäller det? Det gäller angående min indragna Krim

Vem/vilka tog beslutet? Akillezzz

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag inte rpa på skador när jag blev vdmad och skjuten men du måste också förstå att jag hade 3 pers som stod och slog på mig samt sparka på mig jag blev stressad men jag har insett vad jag gjort fel och love att de it händer igen säger inte bara det utan jag lovar. akillezz detta kommer inte hända igen oavsett om jag blir rå vdmad eller någon annan orsak jag ska rpa som man ska och inte sjunka ner till lallares nivå och vissa hur det ska vara och jag vill att du ska förstå att det inte ska ske igen oavsett om något annat regelbrott görs så kommer jag aldrig sjunka ner till deras nivå. Jag har lärt mig detta och jag svär att det inte händer igen.

Hur är beslutet felaktigt? Jag har insett att jag har gjort fel att jag ska rpa på skador oavsett om någon gör regelbrott men även har jag hört att man inte ska rpa på folk om dem gör regel brott t.ex att bara gå men nu har jag lärt mig att ALTID RPA PÅ SKADOR. jag lovar att ta vara på en andra chans och att detta bara va en engångs sak och inte kommer ske under några förutsättningar igen !!!!!!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns i banbevis

Sjukt hur man får indraget för att man inte rpar på skador, finns inte bans längre?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka