Accepterad dante_skilss | Ban Överklagan [0alvvin0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dante_skilss

Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/DANTE-skilss/

Ditt Hex-ID: steam:1100001631a6bbc

Vad är din discord tagg? dante_skilss

Vem var det som bannade dig? 0alvin0

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-01-03 170201.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom han utgick från senariot på clippet men it bakomliggande senariot och jag fick it sagt det som behövdes på staff samtalet då jag fick staff samtal i senariot där vi skulle ta information om vilka som proddade och mycket mer men då fick jag staff samtal vilket jag it uppskata för min hjärna stog i stopp och blev stressadd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag åkte runt i hamnen hör en skottlossning kör ditt ser en koningseg viliket jag uppfatta som syrianska jag kör mellan till andra sidan då nån från wasted eller whyoos skjuter då alvvin tidigare sagt att han såg lugge och nån stå och tog över hamnen som heter kevva sen en grabb till men vet inte vad han heter men tillbkaka till skottlosningen jag kör förbi nåogt hörn hjälper syrianska då dem jag va med dem innan och vi har samma opps där på platsen men jag är även opps med syrianska men har mer respekt mot dem då jag va vice innan men syrianska blev nerskjutana och det var 1-2 grabbar som stack jag väntar 1 min springer till min bil kolar hamnen där står då lugge som jag uppfatta skjöt mot han men han var tydligen oskyldig och hade inte skjutit men det var svårt att veta då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja eftersom jag inte fick förklara bakom liggande senariot utförligt och utan stress då jag samtidigt behövde rpa och prata samtifigt och han. Men sen när jag bad han komma sup och jag förklara tydligt så litade han inte riktigt på mig utan sa att jag mer såg ut som att jag var där för att skjuta och att jag skulle kolla på mina kläder medans det e vår klädkod.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare bilvit bannd för att jag glömt att ta på vocie changer vilket jag har lärt att jag ska alltid kolla innan jag går in att den e på

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att åka fram och snacka först och det fattar jag 100% men det kom så snabbt jag körde ner var inte redo på att han stog där då jag bara hoppa ut och det blev som det blev,

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att snacka först sen rikta men ni måste också mörstå att jag uppfatta so matt det var han som nyligen hade skjutit då det kom så hetsigt att kidnappa han

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka