Nekad dante1234 | Medlem ansökning (Gurra.

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dante1234

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dante Malmborg

Vad är ditt discord namn? SHOŦŦAƵ#7830

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Berg 20 år gammal och gillar bilar och motorcyklar och han gör lite dumma saker ibland
och hans barndom. Han växte upp med mamma och pappa han dom Bode i Stockholm. Han fick väldigt bra betyg i skolan har många vänner som han hänger med han vill jobba på polisen. Han är nästan alltid glad, inte när personer inte lyssnar på honom då blir han arg och går där ifrån och slår på träd eller pratar med vänner om det

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att ge servern ett BRA RP. Jag är en erfaren RPare, jag kan RPa bra, jag vet vad man får och inte får säga. Jag ska göra mitt bästa för att marknadsföra dig för att få fler medlemmar. Kommer inte att förstöra RPen eftersom att det är tråkigt för alla som spelar seriöst andra. Jag vet inte vad mer jag ska skriva, men kommer att göra mitt bästa för att alla ska ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du bör inte spela i scenen eftersom det bara är roligt för dig. Men du bör spela lika så det är roligt för båda eller alla

Hur hittade du Unive? tittade på bra servrar att spela på så såg jag unive rp så pröva de så bra ut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka