Accepterad Dante Peño | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dante Peño

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Dante Peño

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199039122923/

Vad är ditt discord namn? [1-32-16] Dante Peño#5913

Vad är ditt Hex-ID? 1100001404e0deb (Hex)

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dante Peño. Han är en mexikan och nyinflyttad till staden "Multistaden". Han är en väldigt positiv och glad person och vill inte annat än att hjälpa samhälle samt vara god mottagligt emot personer runt omkring honom. Han har inga vänner dock men älskar att arbeta och bilda starka band emellan sig själv samt med andra människor han inte känner. Han är en positiv och kärleksfull person men det kan bli riktigt hett ifall han blir arg och uppfattar orättvisa. Min karaktär har ingen familj eller kontakter i staden men är fortfarande positiv engagerad inom att kunna skaffa nya vänner. Han älskar att arbeta och visa vad han kan gå för. Hans favorit yrke är att vara mekonom då man kan "meka" med bilarna osv. Han gillar också att hjälpa samhället på andra sätt som till exempel att vara polis. Han har varit "aspirant" i andra ständer men samt assistent. Han brinner för att hjälpa folk och att få allt funka så smidigt som det bara går. Han gillar hundar, katter och en massa andra djur. Han är en riktig djurvän kan man säga. Han älskar att sjuunga och leka med pussel på dagarna. På kvällarna gillar han att läsa historia.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag älsakr att rp:ea samt att visa andra hur det går till när man rpar, jag har rpat ganska länge nu och har alla erfarenheter för att bli whitelistad.

Hur många timmar har du på FiveM? 200+

Bra ansökan, jag tycker dok du borde utveckla lite mer på ''just varför du ska bli whitelist''

Mvh GH0ST

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka