Accepterad Danskjävel | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danskjävel

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Pettersson

Vad är ditt discord namn? KBRYERIK#4578

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robert Soprano och är 25 år gammal, han är ödmjuk, smart och har tålamod. Han har tyvärr en väldigt kort stubin och kan därför bli väldigt aggressiv om han blir triggad. Han är uppväxt i Rinkeby med sin familj på 15 pers och har haft en stökig uppväxt och har därmed tyvärr inte lyckats så bra i skolan. han har en stor passion för att tjäna pengar det är det han kämpar för varje dag. Han satt i fängelse ifrån att han var 18 tills han fyllde 20 efter att han begått 2 mord. Med tanke på hans brott så är 2 år väldigt kort tid men det svenska rättssystemet gav honom mycket straffrabatt med tanke på hans ålder vid brottet. Robert är ny i staden och är här för att tjäna pengar han kommer att använda sig av sin stora hjärna till att hustla på bästa sätt. Robert är bra på att köra bil, sälja bilar, allmän försäljning, svarttaxi och ducka polisen. Hans vänkrets består av 3 pers. Roberts favorit bil är bmw och hans favorit parti är socialdemokraterna. För tillfället lever Robert på bidrag för att klara sig och har även en hönsverksamhet i somalia som han tjänar lite på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig upplevelse för alla inblandade och ett bra RP eftersom jag spelat på flera olika servrar innan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska få en chans att vinna just detta scenario, detta kan även leda till att motparten tycker att det blir roligare att RPa och då blir det bättre server eftersom att fler RPar.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis som rekommenderade den till mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka