Danskjävel | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danskjävel

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199150931886/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Pettersson

Vad är ditt discord namn? ErikP06#4578

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Pettersson och han föddes i Danmark och är 22 år gammal. Flyttade till Skåne när han var nyfödd. Hans pappa var en bilförsäljare som tyvärr gick bort i en bilolycka, detta gör att Erik också vill bli en bilförsäljare för att kunna sälja säkra bilar så att de inte dör pga bilolyckor. Erik har ett väldigt stort intresse för bilar (även att laga dem) och träning. Erik gillar även att köpa och sälja fordon så att han kan tjäna pengar. Erik har ingen kontakt med sin släkt för att han ska kunna lägga ner 100 procent i arbetet han gör.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag vill kunna utveckla denna RP server och kunna arbeta på T.ex. Brittas för att det inte finns någon personal där. Jag vill även bli medlem så att jag kan få ut den fulla känslan av att spela RP. Jag kan även meddela till Admin om någon strider mot reglerna. Har även träffat sköna RPare som man vill kunna lira spelet med.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Gemenskapen som finns på servern och för att det finns mycket sköna lirare på denna RP. Har även hört av en kompis att denna RP skall vara den bästa i Sverige. Det finns även unika jobb och skripts på Unive som inte finns på andra RP.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis som rekommenderade den till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att RPa så bra som det går. Jag vill även bli så rik så möjligt genom att sälja och köpa bilar så att jag kan köpa de saker som jag vill ha på denna server.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill att min karaktär ska bli en bilförsäljare eller mekaniker så att det går mycket snabbare att köpa eller laga bilar, ett annat mål är även att bli rik så att jag kan köpa de saker som jag vill ha på denna server som t.ex. en ferrari.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, har bara spelat på en annan server för länge sedan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka