Nekad danskish | Ban överklagan [Daniel-_-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

danskish

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/snoopyfroopy/

Ditt Hex-ID: 11000010f34be81

Vad är din discord tagg? dansken#6969

Vem var det som bannade dig? Lil Mackan

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: Dödar med jakt vapen ~Lil Mackan Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till att jag blev bannad var för att jag råkade skjuta en person med ett jaktvapen. Det var inte meningen att döda.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Först så var jag ute och åkte runt i sandy. Jag pratade i discord med min kompis. Jag åkte ner lite mot i mitten av sandy och då sa min kompis att ett gäng som heter Satans har sitt gänghus där. Han sa att om jag dödade en av dom så fick jag 10 miljoner ingame. Då så kollade jag läget för att se om det finns någon som stod utanför huset. Det fanns några personer. När det var gjort så körde jag till närmaste berg. Han sa att jag skulle skjuta en specifik person. Jag sköt med vapnet och det dödade han. Sen sa min kompis att jag skulle göra F8 quit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förra gången jag blev bannad var det för att jag körde fort i stan tror jag. Jag gör inte det längre eftersom att jag nu har lärt min läxa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjuta med jaktvapnet, utan bara inte göra det alls. Det var en väldigt dum ide. Anledningen till att jag vill bli unbannad är för att jag vill spela på Unive med mina kompisar, och tycker jag har lärt min läxa efter att ha varigt bannad i typ 4 månader eller mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer absolut inte använda jaktvapen till att döda längre, inte ens skjuta med dom. Kommer också tänka på suntförnuft hädanefter.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka