Nekad Dansken | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Användarnamn: Dansken

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vll ansökan om att Ryska Maffian ska äga Ormas Taco

Vad heter du IRL? Milton

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 400

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill ansökan till detta jobbet för jag ser att igen äger det och det känns som det behövder en ägare och jag tror att jag ryska maffian är den rätta. Jag kommer att anställa så många jag kan som kan jobba för oss. Jag kommer att göra så att Ormas Tacos blir en nice ställe och jag kommer att fixa så att Ormas Tacos kommer till visa fäster som vid t.ex Clubmsyery om vi då får för dem som äger det. Jag kommer helt enkelt att göra det så bra som jag kan och jag kommer att fokusera mycket på det så att det blir bra ställe. Jag vill göra Ormas Tacos så bra som möjligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga erfarhenter inom jobbet men jag är bra på att ansälla folk så att folk jobbar där.

Berskiv din karaktär? Min Karäktär en dansk som bryter på danska och är kriminell han har alltid varit kriminell i libet

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne alla dagar men jag är i skolan rätt länge men jag är väldigt aktiv på Discord om någon skille vilja något.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja abslout

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tror att man måste köpa det av ägeren ig eller donera irl pengar för att ens gäng ska äga ett chef jobb :)

Det kommer inte fungera att alla gäng ska ha ett jobb vid sidan av samt att det är en resturang också, av detta skäl så komme rjag att neka ansökan, Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka