Nekad Dansken | Chef-jobb ansökan [Bennyb

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Användarnamn: Dansken

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor Chef

Vad heter du IRL? Milton

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 600 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef på detta jobbet för det behövs en bra och framdriven chef. Jag vill bli chef på jobbet för jag vet att jag kommer att göra så folk är aktiva på jobbrt och folk får hjälp 24/7. Jag kommer även vara väldigt aktiv och jag tror att jag också kommer göra så att kassan höjs på bra. Men jag kommer även också att göra så att folk som får hjälp där är nöjda med arbetarna. Jag vill även bli det för jajg har alltid viliat bli chef över detta jobbet eftersom det verkar välidgt kul. Jag har öven jobbat på Vianor innan så vet hur all fungerar där. jag kommer att anställa folk som jag vet kommer att jobba mycket så att folk får häjlpa ofta. Jag vill också bli chef för att jag tycker det är ett roligt jobb och jag kommer att göra så att folk som jobbar där kommer att trivas. Jag kommer att försöka att uteckla Vianor med så mycket jag kan som t.ex kanske något man kan göra i Discorden men även också ingame. Jag vill också bli chef för att jag vet att jag kommer att sköta det bra och jag kommer inte att bara slärva bort min roll som vinaor ägare utan att jag kommer att ta det seriöst. Om jag blir det så kommer jag nog vara det ett bra tag eftersom det verkar kul och det verkar som att jag hade passat som chef över det jobbet. Jag kommer att fokusera på jobbet och inte att rp utan jag kommer att bygga upp Vianor så mycket jag kan och anstlla bra och seriösa rp spelare som vett hur man ska göra sitt jobb. Om jag bli chef så kommer det inte vara lätt att bli anställd men inte för svårt heller så att det inte kommer dåliga rp spelare som förstör Vianor jobbet. ´Jag vill också bli chef för att jag vet att jag är den rätta och jag kommer att klara av det och jag kommer att göra så rp nivån inom Vianor höjs. Jag vill också bil chef över Vianor för jag känner att jag är mogen nog fast jag bra är tretton och jag kommer att göra så folk kommer att trivas bra inne på vianor och det kommer att vara bra ställe där man kan vara trygg och känna att dem kommer ut med rätt saker och att dem kommer tillbaka med andra bilar för dem tycker att det är bra pris och bra arbetare. Jag vill också bli chef över jobbet för att jag kan en del kunskaper inom Vianor arbetet och vet vissa saker eftersom min kusin jobbar på Vianor irl så kan lite saker. Jag vill också bli det för jag är seriös rp spelar och jag kommer att ta detta arbetet väldigt seriöst.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Vianor och var Erfaren

Beskriv din karaktär? Mille Falk heter han och född 1990. Har en bror som heter Samme Falk. Dem är brödar och är uppvuxna båda i det kriminella. Mille Falk är kriminell och har varit med i olika gäng sen innan. Han har alltid varit kriminell och gillar att göra kriminella saker. Han började att bli kriminell när det var dåligt med pengar i plånboken. Han har gjort bankrån och annat innan för att få ihop pengarna för att t.ex köpa droger och annat. Han är från Sverige (Malmö) och hans pappa är Dansk som dog i en skottlossning 2014. Han har även varit biträdande på Gunilas. Han har också jobbat som Falck och varit vice boss över gäng. Han är även också en väldigt postiv person som dock blir glad över bilar för har gillar nice billar som är trimmad osv. Han vet att han behöver sluta vara kriminell och det är därför han söker till detta så han får in skattade pengar till sin plånbok och inte svarta pengar i sin plånbok. Han är även en person som gillar att snacka och är inte blyg utan vågar att säga vad han tycker och tänker om det inte är något negativt om personen.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer att vara inne:
Vardagar:16:00-22:00
Helger hela dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Har utvecklat en del nu.

MVH Dansken

Servervakt på Multistaden

(Discord) Dansken#2088
Öppen PM