Nekad Dansken | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Användarnamn: Dansken

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Atouexperten

Vad heter du IRL? Milton

Hur gammal är du? 13 men mogen nog att vara chef

Hur många timmar har du på Fivem? 610

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag ser att det behövs. Jag vill också bli chef för att jag tycker att de verkar kul och att jag vet att jag skulle kunna hanterat att jobba där. Jag vill också bli chef för att jag vill kunna hjälpa till och fixa så att folk får på deras bilar. Jag vill också bli ett för att jag kommer kunna hantera det. Jag vill också bli chef där för att jag kommer ta in seriösa rp spelar så att atou blir ett bra och nice ställen med bra personal som är trevliga. Jag vill också bli chef för ahh jag vill sluta vara kriminell och kunna göra annat som gör så att jag får skattade pengar. Jag vill också bli chef för att jag tror att jag kommer göra så att folk får hjälp ofta och mycket. Jag kommer att bidra med att kassan går upp. Jag vill också bli chef för jag kan lite av bildelar men också för att jag kommer att kunna hantera de. Jag vill bli
chef på autoexperten för att jag vill göra autoexperten stort och så att där är arbetare hela tiden och inte som nu då inge arbetare är där och så att där kommer att få ett bra ryckte och inte som nu att där aldrig är någon där och så att allt går bra till där och så att det ska bli bättre rp där också så att folk gillar arbetarna där så dem känner sig välkomna igen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja har inom jobbet men jag är trevlig och alla är välkomna.

Berskiv din karaktär? Han heter Mille Falk och är 31 år gammal och har varit kriminell hela livet men han vill sluta med det och fokusera på det icke kriminella. Han är också en envis och positiv person. Han är svensk och har bott i Malmö hela sitt liv till han flytta hit. Han är trevlig att prata med och lät att prata med även. Han är en person man kan lita på. Han har en bror som heter Samme Falk. Dem flyttade hit när deras föreldrar dog i en bilolycka. Pappan var också mycket intresserade i att mecka med bilar och sånt och det är även Mille.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar: 4-10
Helger:hela dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Skriv om ni tycker att jag ska utveckla den.

MVH Dansken

Servervakt på Multistaden
(discord) Dansken#2088

Öppen PM

-rep tycker ej du är speciellt mogen och allvarlig nog att vara en chef samt är det ju lite konstigt eftersom du igår sökte vill vianor chef, Känns mest som du vill ha ett chefs-jobb för att det är "coolt", Det är endast vad jag tycker men lycka till ändå!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka