Accepterad Dansken | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mille_

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 18:00

Vad är din discord tagg? Dansken#2088

Vem var det som bannade dig? Wille

Hur lång tid var din ban? 17 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft-Fear rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen banna mig för att dem trodde att jag det var jag som börja skjuta under ett traffikstopp men det vat det ej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle hjälpa valle att inte blit taggen av polisen. Sedan försöker han hoppa in i min bill och sedan tezera dem han och tar jag kör sedan iväg med valle för han har hoppa in i bilen nu. Sedan blev han bringad tbx till polisen. Sedan kör polisen efter mig och försöker ta mig sedan kråkar dem flertal gånger men tar ej mig. Sedan hör jag ett skot komma från deras bil då tar jag beslutet att skjuta polisen då dem sköt mot mig. Jag dödar alla poliser och tar valle och kör iväg med han till lars och han blir inte taggen sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var det. Eftersom polisen skjuter mot mig och jag skjuter tbx så är det ej ban. Det är välig dålig rp att skjuta mot en cevil under jakt av en bill då det aldrig sker irl om dem inte vet att personen har pistol eller annat som kan vara hottande.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag för saker som powergaming att inte rpa skadad osv men det har jag lärt mig av .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej faktikiskt inte eftersom dem skjuter mot mig skjuter jag tbx-

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka