Nekad Dansken | Ban överklagan [Olle.P]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mille_/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Dansken#9995

Vem var det som bannade dig? olle.P

Hur lång tid var din ban? p

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user has been banned

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var en prbolem spelare på server och jag hade dålig attytid i support. Det som gjorde mig bannad var att jag skrev ganska mycket i support och jag hade dålig ton i support för jag kan inte hantera vissa saker i support. Det som också gjorde mig bannad var att jag också sköt för mycket på servern. Jag blev också bannad för att jag hamna mycket i skåtlosningar villket gjorde att jag sat mycket i support eftersom man måste hoppa support varja gång man förlora ett scearnio.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi åkte upp till meth och skulle plocka men då kommer zaki aka grabbarna gruss och följer efter oss i typ 30 min. TIllsut kör vi in till sidan och frågar vad vill ni? Då hoppar akam utt med uzi och skjuter mott oss vi kör ifrån eftersom vi hade ungerfär 30 m avstånd från dem. Vi kör upp en gatta och en incergent (stav) kör in i oss. Då rpade jag skadad längst och tillslut läger jag mig bakom bilen med animationen ligg ner. Sedan ställer jag mig upp och står stilla och skjuter för att jag fortfarande har ont. Sedan när ALLA ÄR DÖDA så läger jag mig ner med animationen igen och rpar skadad viktigt ALLA ÄR DÖDA vilket inte är bugga buse enligt hamrlof är det det dock. Tycker det är svårt att föklara det men jaja. Men det var det scenriot. Om inte jag bli unbunad nu tror jag det är min sista ban överklagan jag skirver.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja 1 dc ban innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja
 
Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Jag kommer fortfarande stå fast vid mitt beslut då jag känner att du har en riktigt dålig attityd i supportärende och det ser jag som ett problem så jag kommer at neka dig!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top