Nekad Dansken | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mille_/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Dansken#9995

Vem var det som bannade dig? Vet ej.

Hur lång tid var din ban? p

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user has been banned

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen banna mig för jag spela på bennys server aka Infintiv, jag vill nu tbx till unive. Jag trode att jag fick detta eftersom att jag inte var WL på unive eller hade något jobb. Så jag tänkte att jag ville bara in och testa lite på deras server. Men sedan hörde jag att man inte fick vara wl på deras server eftersom att dem hade tagit Unives spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och snacka med mina pollare i infinitvs rp dc och sedan ser jag att någon server i min dc har gått bort då märker jag att det är Unive. Trode att jag fick spela på den server eftersom jag inte var wl på unive under tiden eller hade något jobb.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har varit bannad för Powergaming.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? absoult jag hade stannat kvar vid unives server och bra spelat på den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte gå över till andra serverar

Har du läst våra regler? Ja

Har liksom spelat på servern ända fråns början av juni 2020 tycker det är lite tråkigt om det sluta här.

Tycker ej att det är okej att vända sin rygg på en annan server.
Du får göra en ny om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka