Accepterad Dansken | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mille_/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Dansken#9995

Vem var det som bannade dig? olle.P

Hur lång tid var din ban? p

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user has been banned

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Okej som redz skrev så skulle jag utvekcla så här kommer det: Det var så här att jag Snigel, tedde, valle hängde mycket uppe vid meth och vlille egentligligen plocka. Sedan så kommer det folk som riktar pistoler och gör värsta highchparla där. OCh då skjuter vi tbx om folk riktar mot oss osv. Efter vi dödat inprensip alla så hoppar 90% support och försöker få tbx sina saker. Vill inte kränka någon men vi van ju inprenisp alla scenarion och det var det som gjorde oss till problem spelare. Oftast gick vi upp på bergen för att skjuta ner mott dem. Men en gång när jag var uppe på bärgen kommer det upp 20 stycken. Dem säger sök igenom alla buskar. Dem gör det och när dem kommer till min buske tar jag dem i th för att minska skottsceanrion. Men då ska dem såklart skjuta ner en för att dem inte ska förlora scearnion. Tycker det är otroligt tråkigt. Andra anlednigen till varför jag också blev bannad: Jag blev också bannad för att jag och Harmaf0f kommer inte så bra ihop i support då kunnde jag ha en jävla ton i support. Jag tyckte så som han betede sig i support var inte okej. Men nu är han demotad (inget illa menat). Men eftersom vi kom mycket i support och jag armuentar emot med en hög ton så kände staffsen att dem inte palla med mig längre som jag blev bannad också för dålig attytid i support.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi åkte upp till meth och skulle plocka men då kommer zaki aka grabbarna gruss och följer efter oss i typ 30 min. TIllsut kör vi in till sidan och frågar vad vill ni? Då hoppar akam utt med uzi och skjuter mott oss vi kör ifrån eftersom vi hade ungerfär 30 m avstånd från dem. Vi kör upp en gatta och en incergent (stav) kör in i oss. Då rpade jag skadad längst och tillslut läger jag mig bakom bilen med animationen ligg ner. Sedan ställer jag mig upp och står stilla och skjuter för att jag fortfarande har ont. Sedan när ALLA ÄR DÖDA så läger jag mig ner med animationen igen och rpar skadad viktigt ALLA ÄR DÖDA vilket inte är bugga buse enligt hamrlof är det det dock. Tycker det är svårt att föklara det men jaja. Men det var det scenriot. Om inte jag bli unbunad nu tror jag det är min sista ban överklagan jag skirver.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har en dc ban sen innan och det var för att jag spela på actys server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, att inte skjuta så mycket och inte hänga så mycket vid meth.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja
 
Vad jag vet så är plle p inte mod längre. Vem ska då neka eller godkäna?
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top