Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mille_/
Ditt Hex-ID: 110000100000638
Vad är din discord tagg? Dansken#9995
Vem var det som bannade dig? olle.P
Hur lång tid var din ban? p
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user has been banned
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Okej, detta är en lång historia men här kommer den: Det var så här att jag starta upp ett gäng för 5 veckor sen som hetter Maffian. Det som sedan hände med det var att vi bytte det till ett mc gäng för ungefär 3 veckor sen. Med det mc gänget blev samme en mc president och skötte det bra tills han belv bannad och jag fick ta över det. Det som hände när jag tog över det var att vi körde mest sabbar för att jag gillade inte mc livet. Det vi gjorde med saabarna var att vi åkte till meeth och ville tillverka och bli rika. Men det som hände där var att det blev bara skottlosningar och massa skit. Vi hamna mycket i support för att folk blev arga för att dem förlora saker och därför hoppa dem support fast vi inte hade gjort något regel brott. Tillslut när vi hade hamnat mycket i support valde dem att stänga ner oss dock ingen blev bannad. Sedan starta vi upp ett ice wl gäng aka groovestreet. Vi åkte mycket till meth då och gjorde samma sak. Ville plocka men folk vill skjuta oss. Då tar vi inte det som hundar och skjuter tbx. Sedan när vi kommer till ett sceanrio med zaki och dem så hade staffsen tröttnat med oss och vallde att banna oss från dc.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi åkte upp till meth och skulle plocka men då kommer zaki aka grabbarna gruss och följer efter oss i typ 30 min. TIllsut kör vi in till sidan och frågar vad vill ni? Då hoppar akam utt med uzi och skjuter mott oss vi kör ifrån eftersom vi hade ungerfär 30 m avstånd från dem. Vi kör upp en gatta och en incergent (stav) kör in i oss. Då rpade jag skadad längst och tillslut läger jag mig bakom bilen med animationen ligg ner. Sedan ställer jag mig upp och står stilla och skjuter för att jag fortfarande har ont. Sedan när ALLA ÄR DÖDA så läger jag mig ner med animationen igen och rpar skadad viktigt ALLA ÄR DÖDA vilket inte är bugga buse enligt hamrlof är det det dock. Tycker det är svårt att föklara det men jaja. Men det var det scenriot. Om inte jag bli unbunad nu tror jag det är min sista ban överklagan jag skirver. Om det är så tack för min tid.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, det var det inte.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har blivit discord bannad 1 gånger för spelat på actys server.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000100000638
Vad är din discord tagg? Dansken#9995
Vem var det som bannade dig? olle.P
Hur lång tid var din ban? p
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user has been banned
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Okej, detta är en lång historia men här kommer den: Det var så här att jag starta upp ett gäng för 5 veckor sen som hetter Maffian. Det som sedan hände med det var att vi bytte det till ett mc gäng för ungefär 3 veckor sen. Med det mc gänget blev samme en mc president och skötte det bra tills han belv bannad och jag fick ta över det. Det som hände när jag tog över det var att vi körde mest sabbar för att jag gillade inte mc livet. Det vi gjorde med saabarna var att vi åkte till meeth och ville tillverka och bli rika. Men det som hände där var att det blev bara skottlosningar och massa skit. Vi hamna mycket i support för att folk blev arga för att dem förlora saker och därför hoppa dem support fast vi inte hade gjort något regel brott. Tillslut när vi hade hamnat mycket i support valde dem att stänga ner oss dock ingen blev bannad. Sedan starta vi upp ett ice wl gäng aka groovestreet. Vi åkte mycket till meth då och gjorde samma sak. Ville plocka men folk vill skjuta oss. Då tar vi inte det som hundar och skjuter tbx. Sedan när vi kommer till ett sceanrio med zaki och dem så hade staffsen tröttnat med oss och vallde att banna oss från dc.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi åkte upp till meth och skulle plocka men då kommer zaki aka grabbarna gruss och följer efter oss i typ 30 min. TIllsut kör vi in till sidan och frågar vad vill ni? Då hoppar akam utt med uzi och skjuter mott oss vi kör ifrån eftersom vi hade ungerfär 30 m avstånd från dem. Vi kör upp en gatta och en incergent (stav) kör in i oss. Då rpade jag skadad längst och tillslut läger jag mig bakom bilen med animationen ligg ner. Sedan ställer jag mig upp och står stilla och skjuter för att jag fortfarande har ont. Sedan när ALLA ÄR DÖDA så läger jag mig ner med animationen igen och rpar skadad viktigt ALLA ÄR DÖDA vilket inte är bugga buse enligt hamrlof är det det dock. Tycker det är svårt att föklara det men jaja. Men det var det scenriot. Om inte jag bli unbunad nu tror jag det är min sista ban överklagan jag skirver. Om det är så tack för min tid.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, det var det inte.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har blivit discord bannad 1 gånger för spelat på actys server.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja