Nekad Dansken | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mille_/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Dansken#9995

Vem var det som bannade dig? olle.P

Hur lång tid var din ban? p

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user has been banned

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var en problem spelare på servern hos den kriminella organistationen. Men i mina ögon har vi inte startat så mycket skottlosingar uttan mesta hamnat i för att folk vill råna oss för dem vet att vi har pistoler och likannde. Förstår doch varför dem banna oss. Jag kommer att söka in somm polis för allmäna rpn. Dem banna mig för att jag också hade dålig attytid i support men jag har ett väldigt dåligt temprament så kan skyla lite på det men jag måste sköta det själv också. Dem banna mig också för att dem kände nog att dem inte kunde ha mig på servern för att jag sköt för mycket och van 90% av alla sceanrion och när vi vinnre ska folk hoppa support och hitta minsta lilla sak. Kan vara från att man inte har knytit skosnäret till så små saker. Alla ville få oss bannade för att vi bara vann tycker dock inte att det ska behöva vara så. Men jag tar min ban och bröstar den för det jag har gjort är dåligt. Dem banna oss också för bugg absue. Har klip och kommer läga det i kommentarerna. När jag hoppade utt ur en bill la ja mig bakom en bil som i mina ögon inte är bugg abuse sedan ställer jag mig upp och skjuter. (Ja lade mig inte ner under tiden jag blev skuten vilket inte är bugg ause i mina ögon. Dem banna nog mig också för att många staffs har något slags agg mot oss alltså Snigel, tedde,Valle och jag för att vi har bra aim och vinner må¨nga scenarion och hamnar i support fast vi inte gjort något och då har folk inte inte orkat med oss och då har staffs bara inte palllat med oss och tillslut har dem nåt en gränss så dem inte pallar med oss på servern. Dock så har några av dem staffsen avgåt vad jag har fått höra så det kan både vara en nakdel och en fördel för mig eftersom dem inte gillar mig. Kommer inte säga villka det är men om ni undrar är det bara slå iväg ett PM. Dem banna nog specilet mig för dem inte palla med mig i support längre eftersom jag inte har så bra humör när folk ska banna en för minsta lilla. Här är ett exempel varför folk ogilar oss mer ( vi blev bannade för att vi problem spelare och sköt för mycket medans en gängbos blev inte ens bannad ör clog skjuter inne på millitär bassen med uzi och skjuter ur bilen villket är pban). Tycker det är tråkigt ifall min Multi karriär slutar här men isånafall vill jag bara säga tack för min tid =)
MVH Dansken

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina pollare var i ett sceanrio med Zaki och dem såklart när vi vinner sceanriot ska dem hoppa support som det är med varendaq skottscenario. Sedan säger dem att vi har gjort massa fel och tillslut så blev jag bannad av olle P. När vi diskutera i support hade jag dålig attytid men den har faktiskt förändrats. Det som hände var att det blev ett skotscenario och då sköt vi ner en 6 stycken mot 4 men då dog alla och då blev det support.
Exakta detalj: Det som hände var att Zaki och dem följde efter oss i 10 min och då tillslut säger dem att vi ska köra in till kanten så klart dra dem upp uzi på 30 m avstånd från vår bil dem börja skjuta och vi kör ifrån. Sedan kommer en inncergent (stav) och krokar in i oss efter vi kört en bit. Jag rpar skadad 30 sek. Sedan går jag ut och läger mig bakom bilen för jag har fortfarande ont. Sedan stäler jag mig upp och står sitlla och kolla om alla var döda. Ja och det var dem sedan kryper jag till bake och gömmer mig bakom den. Sedan tar vi den stora bilen och kör där iväg sedan krashar mitt spel. Sedan tar jag mig till lars och rpar skadad ett bra tapg efter också. Sedan blev jag bannad för bugabuse. Det som hände i support innan jag blev bannad var att vi bara käfta imot med varandra om villka som gjorde fel och vad som gjordes fel. Tillslut skulle några staffs ta beslut i en annan support och sedan blev vi alla bannade.
MVH Dansken

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var rätt

Hur många tidigare avstängningar har du? 2 från dc.

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja för typ powergaming under skottscenario.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja
<3
 
Senast ändrad:
Slå iväg ett pm ifall ni vill ha klip på när jag "bugg abusar" eller liknande
 
https://medal.tv/clips/44824378/kfyvNf184sRx
I början av klipet är det precis när jag hoppade ut ur bilen och gömer mig har inte skjutit ett enda skott bara rpat skadad. sedan när jag läger mig ner sista gången är det för jag rpar skadad fortfarande och alla är då döda. Jag rpar att jag slänger mig på marken och har ont.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top